لوازم خانگی

تعمیر ماکروفر مرکز تهران در محل بدون هزینه ایاب و ذهاب

۰
(۰)

چه زمانی باید با یکی از مراکز تعمیر ماکروفر مرکز تهران تماس بگیرید؟ اگر در تهران زندگی می‌کنید و مایکروفر شما کار نمی‌کند یا اشکالی در فعالیت منظم آن رخ داده، بهتر است در اولین قدم با یک کارشناس تعمیر ماکروفر مرکز تهران تماس بگیرید.

برای تعمیر ماکروفر می‌توانید ماکروفر را به محل تعمیر ببرید یا اینکه با تماس با یکی از مراکز تعمیر ماکروفر مرکز تهران، از آن‌ها بخواهید که در منزل شما یا محل کارتان برای تعمیر ماکروفر حضور یابند. در بیشتر موارد تعمیر ماکروفر در محل انجام می‌شود و نیازی به انتقال مایکروفر به مرکز تعمیر نیست. در ادامه از مقاله تعمیربان با ما همراه باشید.

تعمیر ماکروفر مرکز تهران در محل

احتمالا تا به امروز تجربه خرابی لوازم پرکاربرد منزل را داشته‌اید. وقتی یکی از لوازم خانگی خراب می‌شود، دغدغه‌ای در ذهنمان ایجاد می‌شود که قرار است تعمیر شود یا اینکه خرید یک وسیله جایگزین گزینه مناسب‌تری است. یکی دیگر از دردسرهای زمان خرابی لوازم خانگی، جابه‌ جایی آن برای تعمیر است که در مقاله تعمیر ماکروفر مرکز تهران به آن پرداخته شده است.

زمان و گاهی هزینه زیادی می‌طلبد تا آن را به محل تعمیر برسانید. در این قسمت راجع به قطعاتی در مایکروفر توضیح خواهیم داد که بیشترین گزارش خرابی را دارند. اکثر آن قطعات در محل قابل تعویض هستند که یک به یک بررسی می‌کنیم:

  • لامپ اشعه یا مگنترون

این قطعه در استفاده معمولی ماکروفر معمولا حدود ۵ تا ۱۰ سال بعد از استفاده خراب می‌شود. خوشبختانه لامپ اشعه در محل ماکروفر قابل تعویض است.

  • لامپ ماکروفر

لامپ کوچکی در ماکروفر وجود دارد که زمان فعالیت و گرم شدن و پخت و پز غذا، درون آن را روشن می‌کند و می‌توانید فعالیت مایکروفر را ببینید. این قطعه در زمان خیلی کوتاه قابل تعویض است. گاهی لامپ نسوخته و فقط کم‌نور شده است که با تمیز کردن روکش لامپ به حالت اول برمی‌گردد.

تعمیر ماکروفر مرکز تهران در محل
تعمیر ماکروفر مرکز تهران در محل
  • میکروسویچ‌ها

میکروسوییچ‌های به کار رفته در ماکروفر در واقع همان قفل در دستگاه است. این قطعه هم در زمان تعمیر ماکروفر در منزل قابل تعویض است و نیاز به ارسال آن نیست.

  • فن ماکروفر

فن‌های به کار رفته در ماکروفر ۳ نوع هستند: فن گردش کانوکشن، گریل و فن‌های خنک کننده. وقتی مایکروویو شما صدای زیادی نسبت به قبل دارد، احتمالا دلیل آن خرابی در یکی از فن های ماکروفر است. زمانی که شما با تعمیر ماکروفر مرکز تهران تماس بگیرید و متخصص برای شما فرستاده شود، تعویض فن هم می‌تواند در منزل شما انجام شود و نیازی به ارسال آن به مرکز تعمیر نیست.

  • خازن دیود و فیوزهای ولتاژ

این خازن به ترانس و مگنترون برق می‌رساند، خرابی هر کدام از این قطعات می‌تواند اشکالی در فعالیت اشعه مایکروویو ایجاد کند. برای تعویض این قطعه هم نگران نباشید. در هنگام تعمیر ماکروفر در محل این قطعه قابل تعویض است.

  • تعمیر موتور سینی گردان

گاهی اتفاق می‌افتد که وقتی غذا را برای گرم شدن در ماکروفر قرار می‌دهید، متوجه می‌شوید که سینی (صفحه گردان) داخل مایکروفر نمی‌چرخد! بنابراین تمامی سطح غذا به یک اندازه گرم نمی‌شود. دلیل آن خراب شدن موتور سینی گردان است.

تعمیر این قطعه نیز در محل ماکروفر قابل انجام است، پس اگر سینی آن شما خراب شد نگران نباشید! با یک تماس ساده با یکی از مراکز تعمیر ماکروفر مرکز تهران، یک متخصص با تجربه برای سرویس مایکروویو شما فرستاده می‌شود و خیلی زود مایکروفر شما مثل روز اول می‌شود.

تعمیر ماکروفر مرکز تهران در منزل

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که ترجیح می‌دهید خودتان تعمیر ماکروفر مرکز تهران در منزل را به عهده بگیرید و تلاش می‌کنید تا سرویس مایکروفر را یاد بگیرید. در برخی موارد از خرابی‌ها شاید بتوانید خودتان از پس تعمیر آن بر بیایید که به چند مورد آن اشاره می‌کنیم. اما پیشنهاد می‌کنیم پیش از هر اقدامی ابتدا با یک مرکز تعمیر ماکروفر مرکز تهران تماس بگیرید و با آن‌ها مشورت کنید. ماکروویو یک دستگاه پیچیده است که اگر دانش کافی درباره تعمیر آن نداشته باشید، امکان صدمه و آسیب جدی به آن وجود دارد.

  • اشکال در گرم کردن غذا

برای عیب یابی می‌توانید بعد از انتخاب برنامه wave و تنظیم آن روی دمای ۹۰۰ وات، یک لیوان آب درون ماکروفر خود قرار دهید. در این زمان باید آب گرم شود. اگر آب گرم نشد، در صورت داشتن اطلاعات کافی راجع به وسایل الکترونیکی اقدامات بعد را انجام دهید.

پوشش فلزی ماکروفر را بردارید و قاب ماکروفر را دربیاورید. خازن دیود و فیوزها را مشاهده می‌کنید. در قدم اول از سلامت آن‌ها مطمئن شوید. اگر سالم هستند، قدم دوم وصل کردن یک لامپ ۲۲۰ ولتی به برق ورودی است. پس از برقراری این اتصال دکمه شروع مایکروویو را بزنید. در این مرحله اگر باز هم لامپ روشن نشد، مشکل از برد اصلی ماکروفر است! پیشنهاد می‌کنیم در این مرحله حتما با یکی از مراکز تعمیر ماکروفر مرکز تهران تماس بگیرید و باقی مراحل را به آن‌ها بسپارید.

  • اشکال در جرقه زدن ماکروفر

استفاده از ظروف فلزی مثل ظروف آلومینیومی و استیل و همچنین ظروف چینی باعث بروز این مشکل و جرقه زدن‌های گاه و بی‌گاه در ماکروفر می‌شود. برای عیب‌یابی این مشکل می‌توانید در ماکروفر را باز کنید و قسمت گوشه بالای مایکروفر را نگاه کنید. اگر سوختگی در آن دیدید، نتیجه می‌گیرید که فیلتر اشعه سوخته و از بین رفته و باید تعویض شود. در این مرحله با مرکز سرویس و تعمیر ماکروفر مرکز تهران تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی: تعمیر ماکروفر شرق تهران

تعمیر ماکروفر مرکز تهران در منزل

مطلب مرتبط: جرقه زدن ماکروفر

هزینه تعمیر ماکروفر مرکز تهران

هزینه تعمیر ماکروفر مرکز تهران با توجه به مدل و برند دستگاه و همچنین نوع تعمیرات مورد نیاز آن و تعویض قطعات متغیر خواهد بود. قیمت ایاب و ذهاب متخصص سرویس ماکروفر در مرکز تهران در سال ۱۴۰۲، بازه‌ای در حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است.

قیمت قطعات مرتبط با اشکال گرم نشدن غذا در حدود ۲۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان محاسبه می‌شود. هزینه تعویض فیلتر نسوز ماکروفر در حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان می‌باشد. علاوه بر آن تعمیر مایکروفر شما ممکن است تعمیرات دیگری نیز نیاز داشته باشد که قیمت آن بستگی به نوع و مدل هر قطعه دارد.

جمع‌بندی

بعد از خواندن این مقاله دریافتید که کدام قطعات قابل تعویض در محل هستند و همچنین کدام اشکالات مایکروفر را خودتان در منزل بدون تماس با تعمیرکار می‌توانید رفع کنید. هزینه تعمیر مایکروویو مرکز تهران هم تقریبا در بازه قیمتی ۲۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان متغیر است که پس از تماس با یکی از مراکز معتبر تعمیر ماکروفر مرکز تهران می‌توانید از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

سوالات متداول

برای تعمیر ماکروفر باید چه کار کرد؟

برای تعمیر مایکروفر خود در قدم اول می‌توانید با یکی از مراکز معتبر تعمیر ماکروفر مرکز تهران تماس بگیرید.

هزینه تعمیر مایکروویو چقدر است؟

سرویس و تعمیرات ماکروفر با توجه به مدل و تعویض نوع قطعه متفاوت است. به‌صورت کلی بازه قیمتی ۲۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان برای آن قابل پیش‌بینی است.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *