نمایندگی تعمیر اجاق گاز با اعزام فوری در محل

مجموعه تعمیربان توسط اعزام فوری تکنسین‌های متخصص و آموزش دیده به محل برای تعمیر گاز، اجاق گاز رومیزی، اجاق گاز فردار، اجاق گاز صفحه ای و سایر محصولات، خدمات خود را با تعرفه اتحادیه به شما ارائه می‌دهد. عیب یابی و تعمیر انواع برندها از جمله اجاق گاز اخوان، اجاق گاز اسنوا، اجاق گاز سینجر و سایر برندها، توسط متخصصین مجرب این مجموعه در حال انجام است.

با وجود عرضه انواع مدل‌های اجاق گاز طرح فر یا اجاق گاز فردار، رومیزی و سایر مدل‌ها، تخصص و مهارت مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز در این مجموعه هر روز بیشتر از قبل شده است. برای این که مطمئن شوید شخصی که برای تعمیر اجاق گاز درخواست می‌کنید، حتما به درستی می‌تواند وسیله شما را تعمیر کند، می‌توانید روی تعمیربان حساب کنید. این شخص تعمیر اجاق گاز رومیزی و تعمیر اجاق گاز مبله و تعمیر گاز فردار و … را به بهترین نحو برای شما انجام می‌دهد.

عناوین محتوا نمایش

تعمیر اجاق گاز در تهران

تهران از شهرهای تحت پشتیبانی تعمیربان است که تعمیر گاز در محل را در آن ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به راحتی و با کمتر از ۳ دقیقه برای ثبت درخواست تعمیر اجاق گاز تهران در کمتر از ۳۰ دقیقه از چندین تعمیرکار اجاق گاز تهران قیمت مورد نظر را بگیرید.

سپس در میان آنها به مقایسه بپردازید و بهترین تعمیرکار را برگزینید. شما خواهید توانست به وسیله تعمیرگاه لوازم خانگی این مجموعه و حضور تکنیسن در منزل، تعمیر اجاق گاز و تعمیرات گاز رومیزی و سایر گازها را انجام دهید. مشاهده و نظارت بر عملکرد تعمیرکار از جمله مزیت‌های تعمیربان است.

تعمیرات اجاق گاز در غرب تهران

تعمیربان انواع خدمات تخصصی تعمیر اجاق گاز غرب تهران را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در تمامی نواحی زیر ارائه می‌دهد. بعضی از مناطق غرب تهران عبارتند از:

  • شهرک غرب
  • پونک
  • صادقیه
  • جنت آباد
  • گیشا
  • ستارخان

تعمیرات اجاق گاز در شرق تهران

متخصصان تعمیربان کلیه خدمات سرویس اجاق گاز شرق تهران را در تمامی مناطق ذکر شده در ادامه ارائه می‌دهد؛ بعضی از مناطق شرق تهران عبارتند از:

  • تهرانپارس
  • پیروزی
  • نارمک
  • رسالت
  • افسریه
  • هفت حوض

تعمیرات اجاق گاز در مرکز تهران

اگر ساکن مرکز تهران هستید هم می‌توانید با متخصصین تعمیربان تماس بگیرید و از خدمات تعمیرات اجاق گاز در مرکز تهران بهره‌مند شوید. برخی از مناطق مرکز تهران عبارتند از:

  • میدان انقلاب
  • میدان ولیعصر
  • خیابان جمهوری
  • میدان فردوسی
  • خیابان کشاورز

تعمیرات اجاق گاز در شمال تهران

تعمیربان خدمات تعمیر اجاق گاز شمال تهران را هم در همه مناطق زیر با بهترین قیمت انجام می‌دهد؛ بعضی از مناطق شمال تهران عبارتند از:

  • تجریش
  • قیطریه
  • شریعتی
  • قلهک
  • نیاوران
  • الهیه
  • فرشته

برای اطلاع از قیمت خدمات تعمیرات اجاق گاز در جنوب، غرب، شرق، مرکز و شمال تهران با متخصصین تعمیربان تماس بگیرید.

قیمت تعمیر اجاق گاز چقدر است؟

شاید سوالاتی از قبیل اینکه هزینه تعمیر و سزویس اجاق در تیم تعمیربان چقدر است یا سوال دیگری مانند اینکه چه فاکتورهایی در ابن هزینه تاثیر می‌گذارد، ذهن شما را درگیر کرده‌باشد. این‌ها بیشترین سوالاتی هستند که مشتریان هنگام درخواست خدمات تعمیر اجاق گاز تهران از ما می‌پرسند.

هزینه تعمیر به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد؛ به طور مثال در ابتدا باید اجاق عیب یابی شود و با توجه به مشکل پیش آمده، قیمت تعمیر آنم مشخص می‌شود. گروه حرفه‌ای و مجرب تعمیربان، متخصص در زمینه تعمیر و سرویس اجاق گاز شرق تهران ، غرب، شمال و جنوب تهران با ضمانت نامه ۱۰۰ روزه، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

هزینه تعمیر اجاق گاز

عوامل موثر بر هزینه تعمیر اجاق گاز

برای محاسبه هزینه تعمیر اجاق گاز باید به خدمات ارئه شده، دقت کنید. شما اگر تنها نیاز به تعمیر یا تعویض ترموکوپل اجاق دارید، فقط هزینه ترموکوپل را پرداخت خواهید کرد. علاوه بر آن نیاز است تا برای تعمیرکار نیز مبلغی که از پیش تعیین شده‌است؛ پرداخت شود.

در ادامه کار ممکن است نیاز به خدماتی همچون تنظیم شعله اجاق یا تعویض شیشه آن نیاز داشته باشید. نیاز به هریک از خدمات ذکر شده در این مقاله ممکن است هزینه نهایی را در فاکتور تعمیرات اجاق گاز افزایش دهد.

از سوی دیگر باید به این نکته توجه کرد که گاز شما ایرانی است یا خارجی؛ زیرا نوع اجاق گاز در قیمت و میزان هزینه تاثیر گذار است.

از طرفی ایرانی یا خارجی بودن و مدل دستگاه شما نیز می‌تواند در قیمت تعمیرات اجاق گاز و خرید لوازم یدکی (در صورت نیاز) تاثیرگذار باشد. با این حال، به خاطر داشته باشید که پس از تعمیر اجاق گاز، هزینه‌ای بیش از هزینه توافق شده از شما دریافت نمی‌شود.

خدمات تعمیرات اجاق گاز در تعمیربان

با توجه به گستردگی تعمیرکاران متخصص در “تعمیربان”، هنگام ثبت سفارش می‌توانید مدل اجاق گاز خود را که نیز به تعمیر دارد برای ما ارسال کنید؛ تا تعمیرکار متخصص همون مدل را بدون دریافت هزینه ایاب و ذهاب و در کمتر از ۳۰ دقیقه برای شما اعزام شود. در ادامه مطلب برخی از محبوب‌ترین تعمیرات اجاق گاز را شرح می‌دهیم:

تعمیر اجاق گاز رومیزی

اجاق گاز رومیزی

هر کدام از اجاق گازها با توجه به نوع آنها، روش تعمیر منحصر به خود را دارند. توجه داشته باشید که علاوه بر تعمیر گاز رومیزی می‌توانید خدمات دیگری مانند تعمیر هود، تعمیر یخچال ساید، تعمیر لباسشویی، تعمیر ماکروفر، تعمیر پکیج و غیره را نیز از «تعمیربان» درخواست کنید.

اجاق گاز فردار

به علت محبوبیت اجاق گازهای فردار در کشور عزیرمان ایران، میزان تقاضا برای تعمیر این نوع از گازها زیاد است. اجاق گاز می‌تواند به دلایل مختلفی دچار مشکل شود؛ مثلا فر یا شعله آن روشن نشود. در این صورت باید تعمیر فر را به متخصص تعمیر فر بسپارید.

اجاق گاز پیلوت

اجاق گاز پیلوت یکی از برندهای معروف اجاق گاز است که در ایران نیز نمایندگی دارد. برای اجاق گازهای پایلوت مانند هر برند دیگری ممکن است مشکلاتی مانند آسیب دیدن ترموکوپل (که معمولا با تعویض و پرداخت قیمت ترموکوپل اجاق گاز رفع می‌شود)، دود کردن و خاموش شدن شعله وجود داشته باشد.

اجاق گاز صفحه ای

اجاق گاز صفحه ای

این اجاق گاز یکی از رایج‌ترین انواع اجاق گاز در منازل و شرکت‌ها می‌باشد. این مدل به ویژه در خانه‌های نوساز یا مکان‌هایی که بازسازی شده اند و برای استفاده بهینه از فضای آشپزخانه کاربرد دارد. بنابراین تعمیرات انواع اجاق گازها یکی از خدماتی است که تقاضای زیادی دارد. اگر شما ساکن شهر تهران هستید می‌توانید با یک تماس فوری برای تعمیر اجاق گاز تهران اقدام کنید.

برندهای اجاق گاز

تعمیرات برندهای مختلف در تعمیربان به صورت کاملا تخصصی انجام می‌شود. در زیر چند مورد از برندهای تحت پوشش خدمات این مجموعه به اختصار برای شما نام برده شده است:

  1. اجاق گاز آریستون
  2. اجاق گاز لوفرا
  3. اجاق گاز آ ا گ (AEG)
  4. اجاق گاز گوفر
  5. اجاق گاز هافنبرگ
  6. اجاق گاز بوش
  7. اجاق گاز دوو
  8. اجاق گاز تکنو
  9. اجاق گاز کن
  10. اجاق گاز اخوان
  11. اجاق گاز بیمکث
  12. اجاق گاز میلان
  13. اجاق گاز پادیسان
  14. اجاق گاز استیل البرز
  15. اجاق گاز سلن
  16. اجاق گاز تریم
  17. اجاق گاز جنرال

سایر خدمات عیب یابی اجاق گاز تعمیربان

عیب یابی مدل‌های مختلف از جمله:

  • تعمیرات اجاق گاز صفحه ای
  • تعمیرات اجاق گاز فردار و تعمیر فر

تعمیرات اجاق گاز و کلیه قطعات دستگاه شامل :

  • تعویض و تعمیر ترموکوپل اجاق گاز
  • تنظیم و تعمیر شعله اجاق گاز صفحه ای
  • تعویض شیشه اجاق گاز
  • تعمیر ترموستات، فندک و مشعل اجاق گاز

تعمیر انواع برندهای ایرانی و خارجی از جمله:

  • تعمیرات بوش، آریستون، دوو، پیلوت و غیره
  • تعمیر انواع اجاق گاز اخوان، استیل البرز، گوفر، بوش، بیمکث، جنرال، میلان، لوفرا، دوو، تکنو و سایر برندها.

تعمیر اجاق گاز شرق تهران

 آشنایی با اجاق گاز و اجزای آن

اساس و ضرورت سرویس اجاق گاز (توکار یا صفحه‌ای) و همچنین مدل‌های فردار، آشنایی با قطعات و اجزای مختلف آن است. از جمله اجزای اصلی این وسایل حیاتی زندگی مدرن برای پخت و پز می‌توان به عایق، مالتی پلکسر یا شیر چند راهه، لوله‌های اتصال، مشعل، شمعک (پایلوت)، ترموکوپل، فندک و ترموستات اشاره کرد.

در مورد ساختار و تعمیر اجاق گاز فردار، قطعات دیگری مانند بدنه، تنظیم دما، ساعت زنگ دار و جوجه گردان را نیز داریم. سوخت هر دو مدل از گازهای قابل اشتعال مانند گاز طبیعی، پروپان یا بوتان تامین می‌شود. تعمیرات اجاق گاز در تمامی مدل‌ها بدون مشکل توسط تعمیرکار انجام می‌شود.

هر زمان با خود فکر کردید که نیاز به یک دستگاه اجاق گاز جدید دارید، باید این نکته را در نظر بگیرید که با بررسی‌های لازم باید بهترین نوع اجاق گاز را انتخاب کنید. اجاق گاز و فر بشقاب‌های جداگانه ای هستند و باید هر کدام را جداگانه تهیه کنید. شاید عجیب به نظر برسد، اما در این صورت گزینه‌های بیشتری برای انتخاب از بین اجاق گاز و فر خواهید داشت.

مزیت دیگر این است که اجاق گاز توکار به فضای کمتری نسبت به اجاق گاز مبله نیاز دارد. از طرف دیگر اجاق گاز صفحه‌ای یک گزینه اقتصادی است که به طور گسترده در آشپزخانه‌های کم هزینه مانند آشپزخانه‌های شرکتی استفاده می‌شود.

آموزش تعمیر گاز

در اینجا برخی از مشکلات رایجی که باعث می‌شود افراد نیاز به تعمیرکردن اجاق گاز داشته باشند، آورده شده است. آموزش تعمیرات اجاق گاز را نیز به اختصار بررسی کرده‌ایم.

اگر در زمینه تعمیرات اجاق گاز سر رشته دارید، این آموزش‌ها به شما کمک می‌کند تا برای تعمیر اجاق گاز، دست به آچار شوید. اما در غیر این صورت توصیه می‌شود تا کار تعمیر و سرویس اجاق گاز را به متخصصان تعمیربان بسپارید.

جرقه اجاق گاز

جرقه اجاق گاز برای روشن شدن شعله کار نمی‌کند

در این حالت باید اجزای ترانسفورماتور احتراق، کلید یا ولوم جرقه را بررسی کنید. هر یک از این قطعات معیوب باشد، اجاق گاز را مشتعل نمی‌کند. البته قطعی سیم‌ها و قطع شدن جریان گاز نیز می‌تواند باعث بروز چنین مشکلی شود.

راه حل: در صورت مسدود بودن سوراخ‌های مشعل، آن را با برس یا مسواک تمیز کنید. همچنین کنترل پیلوت را بررسی کنید که حتما روشن باشد. در صورت خراب بودن ترانسفورماتور احتراق یا ولوم جرقه، آنها را تعویض کنید.

شعله‌های اجاق گاز روشن نمی‌شود

مکانیزم اجاق گاز به شکلی است که هوا و گاز باید از طریق پیلوت محترق شود. گرفتگی سوراخ‌های مشعل، مسدود بودن و کم شعلع بودن فندکی، از جمله دلایل روشن نشدن شعله‌های اجاق گاز است.

راه حل: ابتدا جریان برق را قطع کرده و سپس فندکی گاز را از انسداد خارج کنید و در انتها با یک سوزن، به خوبی آن را تمیز کنید. همچنین پیشنهاد می‌شود، فندکی را از نظر جریان الکتریکی بررسی کرده و در صورت مشکل در ایجاد جرقه، آن را تعویض کنید. برای تعویض فندکی گاز، رویه آن را باز کرده و در صفحه زیرین، دسترسی کاملی به آن خواهید داشت.

شعله‌های اجاق گاز دیر روشن می‌شود

 در این مورد باید گرفتگی شعله‌ها، پیلوت، ترموکوپل و لوازم جانبی آن مانند سیم یا کویل باید بررسی شود.

راه حل: ابتدا مانند موارد بالا، صفحه اجاق گاز را کاملا تمیز کنید؛ در صورت برطرف نشدن مشکل، ترموکوپل را تعویض کنید.

اجاق گاز با شعله زرد می‌سوزد

اجاق گاز با شعله زرد می‌سوزد

علت زردی شعله‌ها، کافی نبودن اکسیژن در اطراف اجاق گاز یا وجود رطوبت است. همچنین گرفتگی و وارد شدن مواد شوینده در مشعل‌ها، می‌تواند باعث ناقص سوختن آن شود.

راه حل: صفحه گاز را کاملا تمیز کرده و با یک دستمال اطراف شعله‌ها را به دقت خشک کنید.

گرما به طور مساوی در شعله پخش کن توزیع نمی‌شود

در صورت مشاهده این مشکل به این معنی است که در ژیگلو (جایی که گاز از آن عبور می‌کند)، تهویه مطبوع اجاق گاز و سوراخ‌ شعله پخش کن مشکل دارد. برای تعمیر اجاق گاز باید هر یک از این قسمت‌ها را بررسی کنید تا منبع مشکل را بیابید.

مشکل خاموش شدن پیلوت

اگر پیلوت خاموش باشد؛ یعنی به اندازه کافی گاز نمی‌گیرد یا هوای ورودی مخلوط کن، زیاد است. برای حل این مشکل، صفحه محفظه (مخلوط کن) را کمی ببندید.

شعله اجاق گاز صدا می‌دهد

شعله‌های اجاق گاز باید به صورت آرام و یک دست بسوزد. در صورتی که با روشن کردن شعله‌های اجاق گاز، سر و صدای زیادی ایجاد شود، مشکل از هوا رسانی در آن است.

راه حل: در این حالت، هوای زیادی وارد میکسر یا مخلوط کن شده و باعث خاموشی پیلوت می‌‍‌شود؛ شما اگر صفحه میکسر را کمی ببندید، این مشکل برطرف می‌شود.

شعله اجاق گاز دود می‌کند

گاهی به علت کثیفی و تجمع بیش از حد چربی در محل اشتعال یا افزایش گاز نسبت به هوا، شعله‌های اجاق گاز دود می‌کند.

راه حل: با کنترل مقدار گاز در هوا و همچنین تمیزکاری صفحه اجاق، می‌توانید این مشکل را حل کنید.

شعله اجاق گاز خیلی زیاد

شعله اجاق گاز خیلی زیاد است

این مشکل خطرناک به دلیل وجود گاز زیاد در هوا است. این مورد نیازی به تعمیرات تخصصی اجاق گاز ندارد و فقط گاز و هوا باید کم شود.

تنظیمات فر گاز در درجه معین تنظیم نمی‌شود

این مشکل به دلیل تنظیمات نامناسب ترموستات فر شما است. برای تعمیرات اجاق گاز فردار در این حالت باید ترموستات فر تست و تنظیم شود.

جمع بندی

امیدواریم با مطالعه این مقاله دید خوبی در مورد تعمیر اجاق گاز تهران به دست آورده باشید. فراموش نکنید هر زمان که نیاز به خدمات عیب یابی و تعمیر انواع اجاق گاز دارید و به دنبال بهترین تعمیرکاران شهر خود هستید و یا می‌خواهید از هزینه تعمیر وسرویس اجاق گاز در بازار مطلع شوید از تعمیربان یاری بخواهید.

سوالات متداول

رایج‌ترین مشکلات اجاق گاز و تعمیر آن چیست؟

مشکلات رایج آن شامل روشن نشدن پیلوت یا زرد بودن رنگ شعله ها است.

خدمات ارائه شده در تیم تعمیربان برای تعمیر اجاق چه مواردی است؟

شامل تعمیر انواع اجاق گاز فردار، گاز پیلوت، گاز صفحه ای و گاز رومیزی است.

۴ دیدگاه

    1. سلام دوست عزیز؛
      بله؛ کلیه خدمات تعمیر اجاق گاز، اعم از فر گاز، ترموکوپل و غیره، توسط تکنسین‌های تعمیربان انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *