خودرو

شماره امداد خودرو کیا تهران + خدمات

۵
(۳)

همه ما حتما یکبار در زندگی روزمره، با مشکل خرابی اتومبیل و ماندن در جاده یا خیابان مواجه شده‌ایم. در چنین مواقعی از مهمترین موارد خونسرد بودن و حفظ آرامش است. بهتر است ابتدا چنانچه امکان حرکت دادن و یا هل دادن ماشین وجود دارد، آن را به سمت راست هدایت کرده و با باز کردن کاپوت مشکل را بررسی کنیم. پس از چک کردن در صورت تشخیص ایراد یا حتی عدم تشخیص آن، باید با امداد خودرو تماس بگیرید.

چنانچه مالک خودروهای شرکت کیا هستید و دچار مشکل شده‌اید، امداد خودرو کیا موتور آماده رفع مشکل شما در محل حادثه خواهد بود. کافی است با شماره امداد خودرو کیا موتورز در تهران تماس بگیرید. همچنین در صورت نیاز به امداد خودرو هیوندای ، می‌توانید با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

شماره امداد خودرو کیا تهران + خدمات

سرعت در اعزام: ✅اعزام فوری تعمیرکار کیا به محل
مناطق تحت پوشش: ✅خدمات امداد خودرو کیا در تمام مناطق تهران
اصالت قطعات: ✅استفاده از قطعات اورجینال
تخصص در انجام کار: ✅به کارگیری متخصصین حرفه ای خودرو کیا

لیست شماره امداد خودرو کیا سیار در تهران

امداد خودرو کیا موتور در تهران آماده خدمت‌رسانی به اتومبیل شما در هر نقطه از تهران و در هر ساعت شبانه‌روز است. این خدمات در امداد کیا، به شهروندان تهرانی، با صرف کمترین زمان و ارائه بهترین خدمات و دریافت پایین‌ترین هزینه، صورت می‌گیرد. امداد خودرو کیا موتورز با تجهیزات و ابزار لازم برای رفع خرابی و نقص احتمالی اتومبیل شما، در محل حاضر خواهد شد.

شماره امداد خودرو کیا

پس از تشخیص ایراد، تعمیرکاران ماهر امداد خودرو کیا در تهران اقدام به رفع آن خواهند کرد؛ اما چنانچه امکان حل مشکل در محل وجود نداشته باشد، ماشین شما توسط یدک‌کش امداد خوردو، به نمایندگی مجاز یا تعمیرگاه معتبر کیا منتقل می‌شود. در ادامه لیستی از شماره امداد خودرو سیار کیا در تهران برای شما آورده شده تا در صورت نیاز، به راحتی به آن دسترسی داشته باشید:

  • بهنام عبداللهی: ۰۹۳۸۲۳۴۴۵۵۸
  • علیرضا هوشمند: ۰۹۳۰۱۲۱۳۶۵۴
  • شرکت ایلیا خودرو خلیج فارس: ۰۲۱۴۴۲۷۲۴۸۴
  • نیک خودرو الماس: ۰۲۱۶۶۵۷۷۷۳۰
  • شرکت توسعه خودرو صدرا: ۰۲۱۲۲۸۴۲۳۲۲
  • محمدعلی ژرفا: ۰۲۱۷۷۱۲۴۸۵۰

امداد خودرو کیا موتورز

امداد خودرو کیا موتورز شبانه روزی

نیروهای آماده به خدمت امداد خودرو کیا موتورز، شبانه‌روزی به شهروندانی که در رابطه با اتومبیل‌های کیا دچار مشکل شده‌اند، خدمات ارائه خواهند داد. بهترین و مجرب‌ترین تعمیرکاران کیا، که دوره‌های آموزشی لازم را در این زمینه گذارنده‌اند، با توجه به ثبت درخواست شما، در کمترین زمان و در هر نقطه از تهران که باشید و هر ساعت شبانه‌روز، در محل مورد درخواست شما، حضور خواهند داشت. آن‌ها پس از بررسی مشکل، اقدام به رفع آن می‌کنند و چنانچه نیاز به تعویض قطعه‌ای باشد، با تایید شما آن اینکار را انجام می‌دهند. همچنین در صورت تشخیص و نیاز، ممکن است خودرو شما را به محل نمایندگی یا تعمیرگاه مجاز کیا، برای ادامه تعمیر و رفع ایراد منتقل کنند.

از آنجایی که بیشتر خودروهای داخل شهر تهران، از برند سایپا می‌باشند، نیاز به امداد خودرو سایپا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ به همین جهت ما در صفحه امداد خودرو ساپیا تهران، شماره تلفن تعمیرکارهای مربوط به این برند اتوموبیل را ذکر کرده‌ایم.

امداد خودرو کیا شبانه روزی

خدمات امداد خودرو کیا تهران

خدمات امداد خودرو کیا در تهران به صورت ۲۴ ساعته بوده و شامل موارد متعددی می‌شود، که از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عیب‌یابی خودرو به صورت کامل و تخصصی
  • تعمیر و رفع ایراد خودرو در محل
  • بررسی و ارائه خدمات دیاگ ماشین توسط کارشناسان ماهر کیا
  • بررسی جلوبندی و میزان فرمان اتومبیل در محل
  • تعمیر اگزوز ماشین

دیگر خدمات امداد خودرو کیا عبارتند از:

مکانیک سیار امداد خودرو کیا

امداد خودرو کیا تهران

چنانچه در حال رانندگی در بزرگراه، جاده یا خیابان بودید و اتومبیل کیا شما به هر دلیلی، دچار مشکل شد یا حتی ماشین شما، نیاز به چکاپ پیدا کرد و حوصله رفتن به نمایندگی یا تعمیرگاه را نداشتید، کافی است با شماره های مکانیک سیار امداد خودرو کیا تماس بگیرید. سرویس‌هایی که مکانیک سیار کیا به شهروندان تهرانی ارائه می‌دهد، شامل موارد زیر هستند:

  • انجام سرویس‌های فصلی، ماهانه و سالانه و تنظیم دقیق موتور
  • پیگیری‌های دوره‌ای و پیوسته
  • تعمیر جلوبندی
  • تعمیر و تنظیم موتور
  • تعویض انواع قطعات

خدمات امداد خودرو کیا

پنچرگیری لاستیک کیا

خدمات پنچرگیری و تعویض لاستیک ماشین نیز از جمله موارد ارائه شده توسط امداد خودرو کیا موتورز است. اگر راننده خانوم هستید، آگاهی از این سرویس و شماره آن، برای شما بسیار مفید خواهد بود.

تعویض باتری کیا در محل

به طور قطع، باتری ماشین یکی از مهمترین بخش‌های آن است و در صورت بروز مشکل در آن، اتومبیل از کار خواهد افتاد. امداد خودرو کیا در زمینه تعویض باتری و جایگرین کردن آن با باتری نو و اورجینال، آماده کمک‌رسانی به شهروندان تهرانی دارای اتومبیل‌های کیا موتورز می‌باشد. البته چنانچه با انجام پروسه باتری به باتری کردن، ماشین روشن شود، تعویض باتری در محل نیاز نیست و می‌توان ادامه تعمیر را به بعد موکول کرد.

امداد خودرو کیا موتورز شبانه روزی

تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا

خدمات مربوط به تعمیر گیربکس اتوماتیک نیز توسط امداد خودرو کیا تهران ارائه می‌شود؛ بنابراین چنانچه اتومبیل شما، دنده اتومات است و با مشکل مواجه شددی، با کارشناسانی که معرفی نموده‌ایم، برای رفع ایراد و تعمیر گیربکس ماشین، تماس بگیرید.

یدک کش و خدمات حمل امداد خودرو کیا

گاهی پس از بررسی اتومبیل معیوب توسط امداد خودرو، تشخیص داده می‌شود که، امکان رفع ایراد در محل وجود ندارد و ماشین باید به تعمیرگاه مجاز یا نمایندگی کیا انتقال داده شود. در چنین مواقعی، یدک‌کش امداد خودرو کیا، اتومبیل شما را به صورت کاملا ایمن حمل کرده و به محل مورد نظر منتقل می‌کند. یدک کش‌های کیا شامل موارد زیر هستند:

خدمات امداد خودرو کیا تهران

  • خودروبر
  • جرثقیل
  • دکل

هنگامی که قصد یک سفر دور و دراز با ماشین خود را داشتید، حتما شماره امداد خودرو جاده ای به همراه داشته باشید تا در صورت نیاز، با آن تماس حاصل کنید.

ویژگی های یک امداد خودرو حرفه ای

 امدادگران خودرو کیا دارای قابلیت‌های زیر هستند:

  • تخصص و مهارت بالا در زمینه تعمیر اتومبیل‌های کیا
  • سلامت جسمی، روانی و توانایی انجام کارهای فنی و سنگین.
  • صلاحیت در انجام امور فنی مرتبط به خودرو با گذراندن دوره‌های آموزشی فنی و امداد رسانی.

مکانیک سیار امداد خودرو کیا

استفاده از قطعات اورجینال در امداد خودرو کیا

امداد خودرو کیا مفتخر است که با ارائه خدمات با کیفیت در زمینه تعمیر اتومبیل‌های کیا، در صورت نیاز به تعویض قطعات خودرو، آن‌ها را با قطعه اورجینال و با کیفیت جایگزین خواهد کرد. در نتیجه، از اورجینال بودن قطعه تعویض‌شده در اتومبیل خود، اطمینان داشته باشید.

جمع بندی و سوالات متداول

آیا امداد خودروی کیا، خدمات جاده‌ای نیز دارد؟

بله، امدادگران معرفی شده، در نقاط مختلف جاده‌ای مستقر هستند و در صورت تماس شما با مرکز، نزدیکترین نیروها برای کمک به شما اعزام خواهند شد.

هزینه خدمات امداد خودروی کیا چگونه است؟

هزینه خدمات، طبق تعرفه و زمان مورد نیاز برای رفع مشکل، محاسبه خواهد شد و در صورت تعویض قطعه، قیمت آن مطابق با قیمت روز بازار خواهد بود.

ویژگی های یک امداد خودرو حرفه ای

در حال حاضر، خدمات امداد خودرو از ضروری‌ترین خدمات خودرویی به شمار می‌رود. همه ما حداقل یک بار با مشکل خرابی اتومبیل و نیاز به استفاده از این خدمات مواجه شده‌ایم. امداد خودرو کیا از جمله شرکت‌های فعال در این عرصه است که با داشتن تعمیرکاران حرفه‌ای در تمام نقاط شهر تهران، آماده کمک رسانی به شهروندان مالک خودروهای کیا است.

حتی چنانچه خودروی شما نیاز به تعمیر جزئی دارد و نمی‌توانید آن را به نمایندگی ببرید، تعمیرکاران سیار کیا در محل، اقدام به رفع ایراد آن با درخواست شما خواهند کرد. پس شماره‌های امداد خودرو کیا موتورز تهران را برای مواقع ضروری همراه داشته باشید. از دیگر خدماتی که تعمیربان ارائه می‌دهد، می‌توان به امداد خودرو سایپا و کارشناسی خودرو نیز اشاره کرد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۳

هنوز رای ثبت نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *