خودرو

لیست بهترین امداد خودرو سایپا تهران + شماره تماس

۵
(۲)

یکی از مراکز خدمات کمک رسانی به اتومبیل‌ها در صورت نیاز در تهران و در جاده‌ها، امداد خودرو سایپا است. همانطور که می‌دانید، گروه خودروسازی سایپا، دومین شرکت بزرگ تولید ماشین در ایران است و محصولات آن، اتومبیل‌های مانند انواع مدل پراید (۱۱۱، ۱۳۱، ۱۴۱، ۱۵۱)، تیبا، ساینا، کوئیک و شاهین هستند.

امداد خودرو سایپا، ارائه‌کننده خدمات امداد و کمک به تمام محصولات این شرکت است. در صورت بروز هر گونه مشکل در این زمینه، کارشناسان امداد خودرو سایپا تهران، آماده ارائه خدمات به شما در هر نقطه از تهران خواهند بود. البته این تنها خدمات ما نیست؛ تعمیربان سامانه اعزام تعمیرکار انواع لوازم خانگی در محل است، حتی اگر قصد خرید یا فروش خودرو خود را دارید، می‌توانید از سرویس کارشناسی خودرو ما استفاده کنید.

لیست بهترین امداد خودرو سایپا تهران + شماره تلفن

سرعت در اعزام: ✅اعزام فوری تعمیرکار سایپا به محل
مناطق تحت پوشش: ✅تمام مناطق تهران و جاده های اطراف
هزینه خدمات: ✅ارائه بهترین خدمات ارزانتر از همه جا
ساعت کاری: ✅هفت روز هفته به صورت شبانه روزی

شماره تلفن امداد خودرو سایپا تهران

اگر اتومبیل شما در خیابان و داخل شهر تهران، دچار نقص فنی و مشکل شد، کافی است به صورت تلفنی، شماره امداد خودرو سایپا تهران تماس بگیرید تا نیروهای ماهر تعمیربان در کمترین زمان ممکن برای رفع مشکل شما در محل حادثه حضور یابند.

شماره امداد خودرو سایپا تهران

واحدهای امداد در تمام نقاط شهر تهران مستقرند تا در صورت نیاز، به سریع‌ترین شکل ممکن در محل حاضر شوند. لازم به ذکر است که این واحدها مجهز به انواع ابزار و تجهیزات احتمالی مورد نیاز برای امدادرسانی به خودروهای معیوب هستند. در ادامه چند مورد از شماره تلفن امداد خودرو سایپا در تهران را ذکر می‌کنیم:

  • ۰۹۶۵۵۰
  •  ۰۲۱۸۴۴۴۴
  • ۰۹۱۹۱۳۹۶۷۳۰
  • ۰۹۳۳۳۰۷۳۰۲۲
  • ۰۹۱۵۸۵۳۸۹۰۶

هزینه امداد خودرو سایپا

هزینه امداد خودرو سایپا

هزینه خدمات امداد خودرو سایپا بستگی به نوع خدمات و سرویس ارائه شده به شهروندان، در محل حادثه دارد. البته میزان و نوع خرابی در خودرو و مدت زمانی که برای انجام تعمیر آن صرف شده نیز در نرخ امدادرسانی، موثر خواهد بود. اگر در صورت نیاز، قطعه‌ای تعویض شود، هزینه آن طبق نرخ بازار محاسبه می‌شود.

چنانچه برای تعمیر اتومبیل شما، نیاز به جابجایی و  انتقال آن به نمایندگی سایپا باشد، هزینه جابجایی، طبق مسافت به کیلومتر، محاسبه خواهد شد. در مجموع، هزینه خدمات در امداد خودرو سایپا تهران با در نظر گرفتن موارد زیر برآورد می‌شود:

  • حق‌الزحمه ورودی
  • نوع خدمات انجام‌شده برای رفع نقص فنی ماشین
  • حمل و جابجایی ماشین در صورت انجام
  • زمان صرف شده برای تعمیر اتومبیل

هزینه امداد خودرو سایپا

امداد خودرو سایپا جاده ای ۰۹۶۵۵۰

امداد خودرو جاده‌ای سایپا نیز نوع دیگری از کمک رسانی به شهروندان مالک محصولات سایپا است، که به دلیل ایراد پیدا کردن ماشین خود، در جاده مانده‌اند. چنانچه به هر دلیلی در نقص اتومبیل خود، در جاده‌های کشور، مجبور به توقف شدید؛ با شماره امداد جاده‌ای سایپا تماس بگیرید. این افراد در نقاط مختلف جاده‌های اطراف تهران، مستقر هستند و طبق اعلام مرکز، نزدیکترین آن‌ها به محل شما اعزام خواهند شد.

اگر تیم ارسالی در محل، موفق به رفع ایراد ماشین نشوند، اتومبیل شما را به نزدیکترین شهر و نمایندگی سایپا منتقل می‌کنند. پس حتی در صورتی که در جاده، دچار مشکل در رابطه با محصولات سایپا شدید، اصلا جای نگرانی نیست و کافی است با شماره امداد خودرو سایپا جاده‌ای تماس بگیرید.

در صورتی که اتومبیل شما از محصولات برند هیوندای است، اگر در خیابان، بزرگراه یا جاده‌های بین شهری، ماشین‌تان به هر دلیلی دچار خرابی شد، می‌توانید با شماره تلفن امداد خودرو هیوندای تماس برقرار کنید و نزدیک‌ترین امداد را در محل خود داشته باشید.

امداد خودرو سایپا جاده ای

تعمیرات سیار سایپا

مکانیک سیار ، پس از تماس شما با شماره امداد خودرو سایپا و ثبت درخواست‌تان، در حداقل زمان ممکن، به محل مورد نظر اعزام خواهند شد، چه این مکان خارج شهر باشد یا داخل شهر، فرقی نخواهد داشت. این افراد ماهر و با تجربه پس از حضور در محل، اقدام به رفع ایراد ماشین شما خواهند کرد و اگر نیاز به تعویض قطعه‌ای باشد، انجام خواهند داد. اما چنانچه مشکل، به صورتی بود که رفع آن نیاز به ارسال به تعمیرگاه یا نمایندگی داشت، ترتیب انتقال ماشین، داده خواهد شد. خدمات تعمیرات سایپا در محل شامل موارد زیر می‌شوند:

  • اعزام نیروهای ماهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما
  • انجام انواع تعمیرات برای خودروهای مختلف با بهترین کیفیت
  • ارائه خدمات تعمیر خودرو به صورت ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی حتی ایام تعطیل
  • انتقال امن ماشین به نزدیکترین و بهترین نمایندگی یا تعمیرگاه
  • دریافت حداقل هزینه و مطابق مصوبه اتحادیه

خدمات امداد خودرو سایپا

خدمات امداد خودرو سایپا

از جمله خدمات امداد ماشین سایپا، اعزام خودرو آسیب‌دیده شما به تعمیرگاه و نمایندگی حرفه‌ای سایپا است. پس، در صورتی که به علت نقص در اتومبیل خود، مجبور به توقف شدید، کاملا خونسرد باشید و پس از هدایت خودرو به منتهی الیه سمت راست خود، با شماره خدمات امداد ماشین سایپا تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن، تعمیرکاران حرفه‌ای و با تجربه ما، برای کمک به شما در محل حاضر شوند.

امداد خودرو سایپا، با پوشش تمامی نقاط شهر تهران، در هر ساعت از شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شما شهروندان گرامی است، با بهترین تجهیزات و پایین‌ترین هزینه دریافتی. پس شماره امداد خودرو ما را بخاطر بسپارید تا در مواقع لزوم، به کمک شما بشتابیم.

۰۹۶۵۵۰ – ۰۲۱۸۴۴۴۴

در صورتی که در شرق تهران نیاز به تعمیرکار ماشین پیدا کرده‌اید، با مراجعه به صفحه مکانیک سیار شرق تهران می‌توانید شماره تلفن تعمیرکار و خدماتی که ارائه می‌دهد را ملاحظه کنید.

خدماتی که در ادامه شرح داده شده‌ است نیز در حیطه وظایف امداد خودرو سایپا است:

تعمیرات سیار سایپا

پنچرگیری خودرو

اگر ماشین شما دچار پنچری شده است و قادر به پنچرگیری یا تعویض لاستیک خود نیستید، هیچ جای نگرانی نیست؛ زیرا امدادگران سایپا در زمینه پنچرگیری و تعویض لاستیک در خدمت شما هستند. با ما تماس بگیرید و با خیال راحت نظاره‌گر باشید.

اگر بیشتر مواقع،  با خودروی خود، در جاده‌های بین شهری در رفت و آمد هستید، حتما باید شماره امداد خودرو جاده ای را داشته باشید.

بکسل کردن و انتقال دادن ماشین

چنانچه به هر دلیلی، اتومبیل شما دچار مشکلی شد و نیاز به بکسل کردن و جابجایی آن بود، با شماره‌ی امداد خودرو سایپا تهران تماس بگیرید. یدک کش‌های ما، برای انتقال اتومبیل شما به نزدیکترین و بهترین تعمیرگاه مجاز، آماده خدمت رسانی هستند.

خدمات امداد خودرو سایپا

تعویض باطری ماشین

باطری ماشین، از مهمترین بخش‌های آن است، و چنانچه دچار مشکل شود، ماشین روشن نخواهد شد. در مواردی که با ایراد در باطری خودرو مواجه شدید و نیاز به تعویض آن بود، فورا با امداد خودرو ما تماس بگیرید، تا در اسرع وقت، این مورد برای شما انجام شود. نیروهای ما ملزم به تعویض باطری شما با محصول اورجینال هستند و جای نگرانی نخواهد بود.

اپلیکیشن امداد خودرو سایپا

یکی از روش‌هایی که به وسیله آن، می‌توانید خییل سریع‌تر، از خدمات امداد خودرو سایپا بهره‌مند شوید، نصب اپلیکیشن امداد خودرو سایپا است. چنانچه این اپلیکیشن را در گوشی موبایل خود نصب کنید این امکان برای شما فراهم است تا از تمامی خدمات امداد رسانی خودروهای گروه سایپا مثل: درخواست امداد، درخواست خدمات در محل، پیگیری درخواست‌ها، خدمات گارانتی بدنه و خرید اشتراک امداد در کل ایران بهره‌مند شوید.

مطلب پیشنهادی: مکانیک سیار غرب تهران

تعویض باطری ماشین

آنچه در این مقاله خوانده شد + سوالات متداول

هزینه امداد ماشین سایپا چگونه محاسبه می‌شود؟

با توجه به نوع اتومبیل و ایراد موجود در آن و نیز زمان صرف شده برای رفع نقص، هزینه برآورد خواهد شد.

خدمات امداد خودرو سایپا شامل چه مواردی است؟

انواع خدمات جابجایی و بکسل کردن در صورت نیاز، تعویض قطعات و تعمیر بخش‌های مختلف اتومبیل.

اگر در جاده‌های اطراف تهران یا بزرگراه‌های درون شهری، با مشکلی در رابطه با اتومبیل خود مواجه شدید، به هر کسی برای کمک اعتماد نکنید. کافی است شماره‌های تلفن امداد خودرو سایپا را داشته باشید و با ثبت در خواست، منتظر اعزام مجرب‌ترین نیروها، در کمترین زمان ممکن باشید. کمک رسانی به شما با بهترین تجهیزات و کمترین هزینه، انجام خواهد شد. در صورتی که دارای خودرو کیا هستید نیز می‌توانید با شماره تماس‌های امداد خودرو کیا تماس بگیرید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۲

هنوز رای ثبت نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *