تعمیر اجاق گاز رومیزی در تهران

تعمیر اجاق گاز رومیزی در همه مناطق (شمال، غرب، شرق و مرکز) تهران به همراه گارانتی معتبر توسط تیم تعمیربان انجام می‌شود. برای اطلاع از قیمت خدمات با ما تماس بگیرید. تیم مجرب و حرفه‌ای تعمیربان با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر گاز رومیزی شرق، غرب، شمال و جنوب تهران، با اعزام نیروهای خود در زیر ۳۰ دقیقه، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

اساس همه اجاق‌ها یکسان است. گاز شهری با شیلنگ مخصوص وارد اجاق گاز شده و از لوله‌های چند طرفه، شیرهای نازل، لوله‌های اتصال و غیره عبور می‌کند که این مسیر پیچیدگی‌های خاصی دارد. هرگونه قطع، اتصال، نقص در مسیر گاز رسانی و قطعات اجاق گاز باعث از کار افتادن شعله آبی اجاق گاز می‌شود.

نمایندگی تعمیر گاز یک تخصص حرفه‌ای است. اگر در این زمینه آموزش ندیده‌اید، نباید اقدام به تعمیر اجاق گاز رومیزی کنید. این ممکن است ساده به نظر برسد، اما در حین کار، متوجه خواهید شد که جزئیات زیادی روی اجاق گاز کار شده است.

خدمات نصب و تعمیر اجاق گاز رومیزی تهران

تعمیر اجاق گاز رومیزی و فر یکی از خدماتی است که توسط تکنسین‌های حرفه‌ای تعمیربان انجام می‌شود. این سرویس شامل عیب یابی، سرویس، تعمیرات و تعویض قطعات می‌باشد. اگر اجاق گاز با مشکل مواجه شد می‌توانید با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و در صورت نیاز درخواست اعزام تکنسین را بدهید. اعزام تعمیرکار و انجام تعمیرات تخصصی بدون دریافت هزینه ایاب و ذهاب، با ضمانت و گارانتی ۱۰۰ روزه به مشتری ارائه می‌شود.

تعمیرات اجاق گاز رومیزی در غرب تهران

تعمیربان خدمات تعمیر گاز رومیزی غرب تهران را در محل و در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد. مناطقی مثل:

  • پونک
  • سعادت آباد
  • صادقیه
  • شهرک غرب

تعمیرات اجاق گاز رومیزی در مرکز تهران

انواع خدمات تعمیر اجاق گاز رومیزی مرکز تهران هم توسط مجموعه تعمیربان با گارانتی معتبر ارائه می‌شود.

  • میدان انقلاب
  • خیابان کارگر
  • میدان ولیعصر
  • میدان فردوسی

تعمیرات اجاق گاز رومیزی در شمال تهران

اگر ساکن مناطق شمالی شهر تهران هستید می‌توانید از انواع خدمات تعمیر اجاق گاز رومیزی شمال تهران سایت تعمیربان نیز استفاده کنید.

  • میدان تجریش
  • قیطریه
  • شریعتی
  • نیاوران

تعمیرات اجاق گاز رومیزی در شرق تهران

خدمات تعمیر اجاق گاز رومیزی شرق تهران در مناطق زیر به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

  • تهرانپارس
  • پیروزی
  • نارمک
  • رسالت

تعمیر اجلق گاز رومیزی شمال تهران

آموزش تعمیر اجاق گاز رومیزی

بعضی‌ها به اصطلاح آچار دارند و می‌خواهند خودشان همه چیز را درست کنند. اگر علاقه‌مند به تعمیر اجاق گاز رومیزی خود هستید این مطلب را از دست ندهید. در اینجا برخی از رایج‌ترین مشکلات اجاق گاز رومیزی و نحوه تعمیر آن‌ها آورده شده است. قبل از شروع به تعمیر اجاق گاز رومیزی حتما برق آن را قطع کنید. اجاق گازهای مدل جدید همگی دارای سیم کشی برق برای اتصالات پیلوت و فندک و غیره هستند.

روشن نشدن شعله اجاق گاز رومیزی

پختن و پز و سر رفتن بیش از حد غذا یکی از مواردی است که می‌تواند شعله‌های آتش را مسدود کند. حتما بعد از غذا شعله‌ها را تمیز کنید. گاهی اوقات الکترودهای جرقه زن یا حتی خود سر شعله هنگام تمیز کردن به شکل درست جا نمی‌افتند، در پی آن شعله روشن نخواهد شد. اگر گاز خانه قطع نباشد و شعله‌ها روشن نشود، دلیل یکی از موارد زیر است:

  • مشعل کثیف اجاق گاز
  • قرارگرفتن به شکل نادرست سر شعله
  • تنظیم نادرست الکترودهای احتراق

تعمیر اجاق گاز رومیزی و صفحه ای

زرد شدن شعله اجاق گاز رومیزی

زرد شدن شعله‌های اجاق گاز یکی از مواردی است که نباید از آن چشم پوشی کرد. دلیل اصلی این مشکل وجود مشکل در تنظیمات مخلوط هوا و گاز است. این مشکل در اجاق‌های امروزی بیشتر دیده می‌شود. سیستم سوخت اجاق‌های قدیمی با این مدل‌های جدید متفاوت است. اگر اجاق گاز آشپزخانه مدل جدیدی باشد، با تنظیم فاصله نازل و رابط، مشکل را می‌توان حل کرد. سوختن زرد شعله گاز نشان دهنده سوخت ناقص و معیوب است. اگر با این مشکل رو به رو شدید با تعمیرکار متخصص در تماس باشید؛ زیرا به تنهایی قادر به تعمیر آن نخواهید بود.

بیشتر بدانید: تعمیر هود

دود کردن شعله اجاق گاز رومیزی

شعله اجاق گاز باید آبی خالص و بدون دود باشد. دود کردن شعله اجاق گاز به هیچ وجه عادی نیست، اما برخی اوقات اتفاق می‌افتد. احتمالا مشکل از نازل گاز است که باید تعویض شود. با توجه به این که تعویض قطعات گازسوز بدون تجربه و تخصص خطراتی را به همراه دارد. برای تعمیر اجاق گاز با خدمات نصب و تعمیر اجاق گاز تعمیربان تماس بگیرید. برای تعمیر اجاق گاز رومیزی نیازی به حمل اجاق به سمت تعمیرگاه نیست، تعمیرکاران ما تا درب منزل شما می‌آیند و بلا فاصله از صف تا صد تعمیرات ا انجام می‌هند. تمامی عیب‌یابی و تعمیرات در این مرکز طبق استانداردها و مقررات موجود انجام می‌شود.

تعمیر شعله زیاد گاز رومیزی

 شعله خیلی زیاد در اجاق گاز رومیزی

ارتفاع غیرعادی شعله اجاق گاز می‌تواند خطرناک باشد. به طور معمول همه اجاق‌های رومیزی دارای شعله استاندارد هستند.

اگر شعله به صورت ناگهانی دچار افت شود، نشان دهنده ایراد در دستگاه است. در این حالت نسبت هوا به گاز بیشتر از حد معمول است و تنظیمات اختلاط مختل می‌شود. اما اگر شعله ناپایدار است و ثابت نمی‌ماند باید ترموکوپل را بررسی کرد.

توجه کنید که شعله بالا می رود یا پایین؟ شما می‌‌توانید با تعمیر ترموکوپل اجاق گاز به رفع این مشکل بپردازید.

توجه: هرگونه تعویض قطعات اجاق گاز رومیزی باید توسط تکنسین متخصص انجام شود. تعمیرات نادرست اجاق گازهای خانگی باعث بروز مشکلات جبران ناپذیری می‌شود.

اتصالی برق اجاق گاز رومیزی

داخل اجاق‌های مدل جدید سیم برق کار شده که برای سیستم جرقه زدن شعله استفاده می‌شود. گاهی در اثر حرارت بالا و ذوب شدن یکی از سیم‌های برق، بدنه اجاق گاز و ولوم‌ها برق می‌گیرد. این اصلاً شوخی نیست. به خصوص اگر بخواهید با دست خیس شعله را کم یا زیاد کنید و بدن یا قسمت دیگری از بدن را لمس کنید، احتمال برق گرفتگی شدید وجود دارد. به محض مواجه شدن با چنین مشکلی با کارشناسان تعمیر اجاق گاز هوم سرویس تماس بگیرید. لازم است تمام سیم‌های معیوب به طور کامل تعویض شوند.

برندهای اجاق گاز رومیزی

تعمیرات برندهای مختلف گازهای رومیزی در تعمیربان به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی صورت می‌پذیرد. در به چند مورد از برندهای گازهای رومیزی اشاره خواهیم کرد:

  1. اجاق گاز رومیزی آریستون
  2. اجاق گاز رومیزی لوفرا
  3. اجاق گاز رومیزی آ ا گ (AEG)
  4. اجاق گاز رومیزی گوفر
  5. اجاق گاز رومیزی هافنبرگ
  6. اجاق گاز رومیزی بوش
  7. اجاق گاز رومیزی دوو
  8. اجاق گاز رومیزی تکنو
  9. اجاق گاز رومیزی کن
  10. اجاق گاز رومیزی اخوان
  11. اجاق گاز رومیزی بیمکث
  12. اجاق گاز رومیزی میلان
  13. اجاق گاز رومیزی پادیسان
  14. اجاق گاز رومیزی استیل البرز
  15. اجاق گاز رومیزی سلن
  16. اجاق گاز رومیزی تریم
  17. اجاق گاز رومیزی جنرال

قیمت تعمیر اجاق گاز رومیزی و صفحه ای

لیست قیمت تعمیر اجاق گاز رومیزی در تعمیربان به شرح زیر است:

عنوان

از قیمت

به قیمت

تعویض ترانسفورماتور

۱۰۰۰۰۰

۱۸۰۰۰۰

تعویض کویل

۱۰۰۰۰۰

۱۹۰۰۰۰

تعویض سیم ترموکوپل

۹۰۰۰۰

۱۵۰۰۰۰

تعویض ترموکوپل

۱۶۰۰۰۰

۱۸۰۰۰۰

تعویض سر شعله

۱۰۰۰۰۰

۲۰۰۰۰۰

تغییر حجم

۱۰۰۰۰۰

۱۵۰۰۰۰

کلید تنظیم هوا

۱۵۰۰۰۰

۲۰۰۰۰۰

تعویض لیوان

۶۰۰۰۰

۸۵۰۰۰

فندک چینی تعویض

۱۰۰۰۰۰

۳۰۰۰۰۰

تعویض کلید فندکی

۱۵۰۰۰۰

۲۰۰۰۰۰

تعویض شیشه

۲۰۰۰۰۰

۵۰۰۰۰۰

فر و اجاق گاز با سرویس کامل

۲۴۰۰۰۰

۴۰۰۰۰۰

 

سخن آخر

در این مقاله از تعمیربان سعی کردیم تا شما را با هزینه تعمیر اجاق رومیزی آشنا کنیم. شما در صورتی که نیاز به تعمیر اجاق گاز رومیزی داشتید باید با تعمیرکاران ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. لازم به ذکر است مجموعه تعمیربان توانایی تعمیر کلیه برندهای اجاق گاز رومیزی، همچون اخوان، استیل البرز، پادیسان، کن، جنرال، لوفرا، آاگ، افرا، دوو، تکنو، بوش، میلان، آریسون و غیره، را دارد.

سوالات متداول

چرا جرقه زن اجاق کار نمی کند؟

این مشکل ممکن است به دلیل نفوذ رطوبت در داخل سوراخ های شعله باشد که می توان از سشوار برای رفع آن استفاده کرد.

چه زمان نیاز است تا به سراغ تعمیرکار برویم؟

در صورت بروز مشکلاتی مانند روشن نشدن شعله گاز، خرابی ترموکوپل و تموم شدن گاز می توانید با تیم تعمیربان در تماس باشید.

 

۵ دیدگاه

  1. سلام، گاز من موقعی که روشنه سر و صدا داره یه صدایی مثل وزش باد. دلیلش چی میتونه باشه و اینکه نیاز به تعمیر داره؟

    1. سلام دوست عزیز، این مشکل میتونه به دلیل نسبت زیاد هوا به گاز در مخلوط باشه. برای رفع مشکل میتونید صفحه مخلوط کن را کمی ببندید یا با تعمیربان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *