خودرو

امداد خودرو هیوندای در تهران + لیست شماره های تماس

۵
(۴)

بدیهی است، حتی بهترین اتومبیل‌ها نیز دچار مشکل می‌شوند و نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. چنانچه شما مالک یکی از خودروهای هیوندای هستید و در حال رانندگی در جاده یا بزرگراه، ماشین‌تان دچار مشکل شد، اصلا جای نگرانی نیست. در چنین مواقعی، کافی است خونسردی خود را حفظ کرده و سرنشینان را به آرامش دعوت کنید. اتومبیل را در صورت امکان، به کنار راه منتقل کرده و با نیروهای امداد خودرو هیوندای که در تعمیربان معرفی شده است، تماس حاصل کنید تا در کمترین زمان، برای کمک به شما در محل، حضور یابند.

امداد خودرو مرکز ۲۴

سرعت در اعزام: ✅اعزام فوری تعمیرکار هیوندای به محل
مناطق تحت پوشش: ✅خدمات امداد خودرو هیوندای در تمام مناطق تهران
اصالت قطعات: ✅استفاده از قطعات اورجینال
تخصص در انجام کار: ✅به کارگیری متخصصین حرفه ای خودرو هیوندای

آشنایی با امداد خودرو هیوندای تهران

امداد خودرو هیوندای با ارائه خدمات با کیفیت و کارایی بالا در زمینه تعمیر انواع اتومبیل‌های برند هیوندای، به شهروندان تهرانی کمک رسانی می‌کند. با توجه به اینکه اتومبیل‌های این برند خارجی، سیستم‌های متنوع و به‌روزی دارند، در صورت بروز هرگونه مشکل در آن‌ها، توصیه می‌شود که حتما با شماره امداد خودرو هیوندای تماس حاصل کرده و کمک بگیرید تا دچار مشکل و پرداخت هزینه مضاعف نشوید.

متخصصین با تجربه و ماهری که ما معرفی کرده‌ایم، آماده ارائه انواع خدمات تعمیر و تعویض قطعات به شهروندان تهرانی هستند. بنابراین در صورت بروز هر مشکلی، کافی است با شماره‌های اعلام شدهف تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

امداد خودرو آسان موتورز

امداد خودرو هیوندای با به کارگیری مکانیک‌های مجرب، قادر است همه مشکلاتی که ممکن است برای خودرو شما پیش بیاید را، در کمترین زمان ممکن و بهترین کیفیت، رفع کند. با توجه به پیشرفت روزانه صنعت خودروسازی و تولید مدل‌های جدید ماشین هیوندای، تعمیرکاران امداد خودرو هیوندای تهران، همیشه توانایی و دانش خود را ارتقا می‌دهند تا برای رفع مشکلات پیش آمده در این اتومبیل‌ها، آماده باشند.

قطعات پر مصرف احتمالی این برند، همیشه همراه تعمیرکاران امداد خودرو یا مکانیک سیار است، تا در صورت نیاز، به سرعت تعویض شوند. البته که این قطعات، اورجینال بوده و از این بابت خیالتان آسوده باشد.

لیست شماره امداد خودرو هیوندای در تهران

امداد خودرو هیوندا متشکل از یدک کش‌های ایمن و سرویس مکانیک سیار است که در سراسر شهر تهران آماده ارائه کمک به شهروندان تهرانی در هر جای پایتخت و هر ساعت شبانه روز است. اگر نیاز به ارائه سرویس تعمیر سیار دارید یا اتومبیل شما مشکلی دارد که باید به تعمیرگاه منتقل شود با شماره امداد خودرو هیوندای در تهران تماس بگیرید. یدک کش‌های ما اتومبیل شما را کاملا ایمن و مطمئن به محل مورد نظر منتقل خواهند کرد.

امداد خودرو هیوندای شبانه روزی

در صورتی که در مورد اتومبیل خود سوالی دارید و نیاز به مشاوره در این زمینه دارید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند. شماره‌های زیر را برای دریافت کمک درباره خودروهای هیوندای، در هر زمان و هر نقطه از تهران همراه داشته باشید.

امداد خودرو پا به پا

امداد خودروی پا به پا، با داتشن بهترین و با سابقه‌ترین تعمیرکاران خودروی هیوندای، آماده خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به مردم می‌باشد. این امداد خودرو دارای سابقه فعالیت درخشانی می‌باشد و کافی است برای دریافت خدمات امداد خودرو هیوندای، با پا به پا تماس بگیرید.

خدمات امداد خودرو پا به پا شامل موارد زیر است:

  • سرویس دوره‌ای خودرو
  • تعویض روغن
  • تعمیر موتور
  • یدک کشی
  • پنچرگیری خودروو غیره

شماره تماس: ۰۹۱۲۳۸۳۶۸۱۰

آشنایی با امداد خودرو هیوندای تهران

آسان موتورز

مجموعه آسان موتورز یکی از بهترین امداد خودروی تهران می‌باشد که بیش از ۱۰ سال تجربه کاری در صنعت امداد خودرو دارد. آسان موتورز برای ارائه خدمات، از بهترین قطعات تولیدشده کارخانه‌ای، استفاده می‌کنند. همچنین به صورت شبانه روزی در تمامی مناطق تهران و همچنین در تعطیلات، آماده خدمت‌رسانی امداد خودرو هیوندای است.

خدمات آسان موتورز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیر موتور خودرو
  • تعمیر برق خودرو
  • تعویض روغن
  • تعمیر گیربکس و…

شماره تماس: ۰۲۱۳۷۶۰۶۰۰۰

آدرس آسان موتورز: تهران – کیلومتر ۸ جاده مخصوص کرج – خیابان شانزدهم جنوبی – نبش خیابان دوم

در صورتی گه با ماشین خود، در جاده‌های بین شهری گیر کرده و خودرو شما دچار مشکلات جدی شد، می‌توانید با شماره امداد خودرو جاده ای تعمیربان تماس حاصل کنید.

خدمات تعویض باتری هیوندای در محل

امداد هیوندای زوج مکانیک

امداد هیوندای زوج مکانیک، از یکی بهترین مکانیکی تعمیرات خودرو می‌باشد. مجموعه زوج مکانیک، توسط زن و شوهر خوش برخورد، مدیریت می‌شود. این مجموعه با تلاش و پشتکاری فراوان، بهترین خدمات امداد خودرو هیوندای تهران را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

آدرس امداد هیوندای زوج مکانیک: تهران، اتوبان خرازی، بازار بزرگ ایرانمال، ورودی پارکینگ P1، ستون D10

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۸۷۹۵۰۵

آدرس: تهران، اتوبان خرازی، بازار بزرگ ایرانمال، ورودی پارکینگ P1، ستون D10، تعمیرگاه مرکزی

امداد خودرو هیوندای در تهران + لیست شماره های تماس

امداد خودرو مرکز ۲۴

مجموعه امداد خودرو مرکز ۲۴، با بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت، ارائه دهنده بهترین خدمات تعمیراتی خودرو؛ از جمله هیوندای می‌باشد. این مجموعه با مناسب‌ترین قیمت، می‌تواند در تمامی مناطق شهر تهران، مثل شهرک غرب، پونک، افسریه، آزادگان، تهرانپارس، نیاوران و غیره، خدمات بسیار خوبی در اختیار شما قرار دهند.

خدمات امداد خودرو مرکز ۲۴ موارد زیر می‌باشد:

  • پنچرگیری خودرو
  • یدک کشی خودرو
  • انجام باطری به باطری خودرو
  • سوخت رسانی سیار و…

تلفن: ۰۹۳۵۱۴۰۲۵۲۰

شما عزیزان اگر خودرویی به غیر از برند هیوندای دارید؛ مانند کیا، در صورتی که در خیابان‌های تهران و یا بزرگراه‌های اطراف دچار مشکل شدید، می‌توانید از خدمات امداد خودرو کیا استفاده کنید

خدمات امداد خودرو هیوندای در تهران

امداد خودرو هیوندای شبانه روزی

امداد خودرو هیوندای افتخار دارد که، خدمات خود را به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته، حتی در تعطیلات، به شهروندان تهرانی، در هر کجای پایتخت ارائه کند. امدادهایی که معرفی کرده‌ایم، در هر ساعتی از شبانه روز، درخواست‌های شما را ثبت کرده و با ارسال نزدیکترین تعمیرکاران برای شما، در کمترین زمان ممکن، با کیفیت‌ترین حالت و منصفانه‌ترین قیمت، مشکل شما شهروند عزیز تهرانی را رفع خواهند کرد.

خدمات امداد خودرو هیوندای تهران

خدمات امداد خودرو هیوندای تهران، به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود و شامل موارد گوناگونی است که در زیر، برخی از آن‌ها آورده شده است:

  1. عیب‌یابی دقیق و حرفه‌ای خودرو
  2. تعمیرات خودرو در محل
  3. ارائه خدمات تخصصی دیاگ خودرو توسط کارشناسان مجرب هیوندای
  4. بررسی و تنظیم جلوبندی و فرمان خودرو در محل
  5. تعمیر سیستم اگزوز

برخی دیگر از خدمات امداد خودرو هیوندای شامل موارد زیر است:

تعمیرات لاستیک هیوندای

تعمیرات لاستیک هیوندای

امداد خودرو هیوندای، خدمات پنچرگیری و تعویض لاستیک را ارائه می‌دهد، که برای رانندگان خانم بسیار کاربردی است. آشنایی با این نوع خدمات و شماره تماس امداد خودرو هیوندای تهران، می‌تواند در زمان نیاز، کاربردی باشد.

مطلب پیشنهادی: مکانیک سیار غرب تهران

خدمات تعویض باتری هیوندای در محل

باتری، از جمله اجزای حیاتی خودرو است و خرابی آن، می‌تواند خودرو را از کار بیاندازد. امداد خودرو هیوندای برای تعویض باتری‌های معیوب، با باتری‌های اصل و جدید، به رانندگان هیوندای در تهران، خدمت‌رسانی می‌کند. در صورت امکان روشن کردن خودرو با باتری دیگری، نیازی به تعویض فوری باتری در محل، نیست و می‌توان تعمیرات را به زمان دیگری موکول کرد.

خدمات یدک‌ کش هیوندای و انتقال امداد خودرو

در مواردی که پس از بررسی اتومبیل توسط کارشناسان، مشخص شود که خودرو، در محل قابل تعمیر نیست، امداد خودرو هیوندای تهران آماده است تا خودرو را به تعمیرگاه یا نمایندگی منتقل کند. یدک‌کش‌های هیوندای، با رعایت اصول ایمنی، خودروی شما را به مقصد مورد نظر می‌رسانند. این یدک کش‌ها شامل:

خدمات یدک‌ کش هیوندای و انتقال امداد خودرو

  • نیسان چرخ‌گیر
  • تریلر های کفی
  • جرثقیل‌های دکل‌دار

مکانیک سیار امداد خودرو هیوندای

در صورت بروز مشکل برای خودرو هیوندای در حین رانندگی، یا نیاز به چکاپ سالانه خودرو، با شماره‌های مکانیک سیار امداد خودروی هیوندای، تماس بگیرید. خدماتی که این دسته از مکاینک‌های سیار ارائه می‌دهند، شامل موارد زیر است:

  1. انجام سرویس‌های دوره‌ای مختلف از جمله تنظیم موتور
  2. نگهداری و پیگیری مداوم
  3. تعمیرات جلوبندی
  4. تعمیر، تعویض و تنظیم موتور
  5. تعویض قطعات مختلف خودرو

لیست شماره امداد خودرو هیوندای در تهران

هزینه خدمات امداد خودرو هیوندای

تعرفه امداد خودرو هیوندای، بستگی به نوع خدمات ارائه‌شده و فاصله خودرو تا مرکز و همچنین کارشناسی که برای شما اعزام می‌شود، خواهد داشت.  هر چقدر این فاصله بیشتر باشد، به مراتب  هزینه نیز افزایش می‌یابد. علاوه بر این، چنانچه نیاز به تعویض قطعه‌ای از اتومبیل باشد، هزینه آن نیز به فاکتور اضافه خواهد شد، که البته، طبق قیمت این قطعه در بازار روز، محاسبه می‌شود. دقت کنید که برخی امدادگران جعلی، ممکن است تظاهر به خرابی برخی قطعات سالم و اصرار به تعویض آن‌ها کنند؛ بنابراین این نکته را مورد توجه قرار دهید.

ویژگی های امداد خودرو هیوندای

از جمله ویژگی‌های برجسته امداد خودرو هیوندای تهران، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نیروهای امدادرسان دارای تخصص بالایی در کار خود هستند و همیشه آموزش‌های لازم و به روز را در این زمینه می‌گذرانند.
  • امداد رسانی در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.
  • تعویض قطعات در صورت نیاز، با قطعات اورجینال انجام خواهد شد.
  • پس از پایان کار تمام موارد تست شده و اتومبیل تمیز و سالم به شما تحویل داده می‌شود.

چنانچه برای خرید خودرو، به کارشناس نیاز دارید، ما در صفحه کارشناسی خودرو ، چند فرد خبره در این زمنیه را معرفی کرده‌ایم.

مکانیک سیار امداد خودرو هیوندای

برداشت پایانی و سوالات متداول

آیا امداد خودرو هیوندای از قطعات کارخانه استفاده می‌کند؟

تمام قطعات ارائه شده، اصل و به صورت اورجینال و دارای گارانتی تعویض می‌باشند.

هزینه امداد خودرو هیوندای تهران چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه این خدمات با توجه به نوع خدمت، میزان آسیب واردشده به ماشین و فاصله خودرو تا مرکز تعمیرگاه محاسبه می‌شود.

امداد خودرو هیوندا از مهمترین خدمات این شرکت سازنده ماشین است. چنانچه مالک ماشینی از این برند هستید و خودرو شما در شهر یا جاده دچار مشکل شده، تنها با یک تماس تلفنی، خدمات کمک رسانی امداد خودرو ما را در کمترین زمان و با کیفیت‌ترین تجهیزات دریافت خواهید کرد. نیروهای امداد ماشین هیوندای در تمام نقاط شهر تهران مستقر هستند، در صورت بروز هر مشکلی با شماره‌های ما تماس بگیرید. همچنین برای تماس با امداد خودرو سایپا و کارشناس خودرو نیز می‌توانید با شماره های مربوطه تماس بگیرید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۴

هنوز رای ثبت نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *