تعمیر لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی یکی از وسایل خانگی بسیار مهم در خانه است. در گذشته‌های نه چندان دور که هنوز لباسشویی جای خود را در زندگی ما باز نکرده بود افراد خانه به خصوص خانم‌ها برای شستن لباس‌های کثیف با دست، به زحمت زیادی می‌افتادند. یکی از برندهایی ماشین لباسشویی با کیفیت تولید می‌کند سامسونگ است. 

استفاده صحیح از لباسشویی و تعمیر لباسشویی سامسونگ به موقع و پیش از آنکه مشکل جدی برای آن به وجود بیاید یکی از اصول نگهداری از این وسیله بسیار مهم و کاربردی در منزل است. به همین دلیل در این مقاله ما نکات مهم در نگهداری و تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ را برای شما آورده‌ایم. در صورت مشاهده هرگونه مشکلی در ماشین لباسشویی خود می‌توانید برای تعمیر لباسشویی سامسونگ با تعمیرکاران تعمیربان تماس بگیرید.

در چه مواقعی نیاز به تعمیر لباسشویی سامسونگ در محل پیدا می‌کنیم؟

بر اساس سوالاتی که از ما پرسیده می‌شود متوجه شدیم که یکی از دغدغه‌های اصلی مردم در هنگام خرابی لوازم خانگی بزرگ و سنگین مانند لباسشویی، این است که خودشان باید لباسشویی را به تعمیرگاه ببرند یا اینکه تعمیرکار برای تعمیر ماشین لباسشویی به محل آن‌ها مراجعه می‌کند؟

خوشبختانه در تهران شما با یک تماس می‌توانید مشکل لوازم خانگی خود را برای تعمیرکاران تعمیربان شرح دهید. تعمیربان از تعمیرکاران متخصص خود برای تعمیر لباسشویی سامسونگ به محل شما اعزام می‌کند.

تعمیر لباسشویی در منزل

سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ در منزل

لباسشویی سامسونگ یکی از لوازم گران قیمت منزل است و مانند اکثر لوازم برقی نیز نیاز به سرویس دوره‌ای دارد. بنابراین برای اینکه لباسشویی سالم بماند و مشکلات احتمالی آن را پیش از آنکه آسیب جدی به دستگاه برسد شناسایی کنید نیاز به تعمیر لباسشویی سامسونگ دارید. 

گاهی مواقع ممکن است ماشین لباسشویی از دسترس خارج شود و به طور کلی عملکرد آن مختل شود. در چنین شرایطی باید هر چه سریعتر برای تعمیر لباسشویی سامسونگ اقدام کنید. زیرا همانطور که اشاره کردیم نیاز به ماشین لباسشویی بسیار ضروری است و شستن لباس‌ها بدون ماشین لباسشویی واقعا کار خیلی سختی است. در لیست زیر مشکلاتی که در لباسشویی پیش می‌آید و نیاز به تعمیر لباسشویی سامسونگ پیدا می‌کنید را برای شما آورده‌ایم. پس در مواجه با چنین مواردی حتما برای تعمیر لباسشویی اقدام کنید. 

  • نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی سامسونگ
  • خرابی قطعات لباسشویی و تعویض آن
  • سرو صدای دیگ و کمک فنر ماشین لباسشویی و تعویض آن
  • آب لباسشویی تخلیه نشود و نیاز به تعمیر پمپ تخلیه آن باشد. 
  • لرزش و سروصدای ماشین لباسشویی بیش از حد باشد.
  • لوله‌های لباسشویی نشتی داشته باشد.
  • بدنه ماشین لباسشویی برق داشته باشد.
  • عیب یابی ماشین لباسشویی

هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ

برای برآورد هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ باید ابتدا مشکلات آن عیب یابی شود. تکنسین‌های تعمیربان بعد از اینکه به محل شما مراجعه کردند به دقت لباسشویی سامسونگ شما را بررسی می‌کنند. بعد از اینکه مشخص شد آسیب لباسشویی شما تا چه حدی است، هزینه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ مشخص می‌شود.

قیمت تعمیر لباسشویی سامسونگ بر اساس اینکه میزان خرابی دستگاه تا چه حد است، اینکه قطعات لباسشویی قابل تعمیر است و یا باید تعویض شود بستگی دارد. همچنین نوسانات قیمت ارز نیز می‌تواند در قیمت قطعات لباسشویی و تعمیر لباسشویی سامسونگ تاثیر گذار باشد.علاوه بر این موارد دستمزد تکنسین نیز به هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ اضافه می‌شود.

پیشنهاد تعمیربان: تعمیر لباسشویی بوش

تعمیر لباسشویی

مشکلات متداولی که نیاز به تعمیر لباسشویی سامسونگ دارد

براساس تجربیاتی که در تمام سال‌ها از تعمیر لباسشویی سامسونگ به دست آورده‌ایم، مشکلات متداولی که مردم برای تعمیر آن از تعمیربان درخواست خدمات رسانی داشته اند را در این قسمت برای شما آورده‌ایم.

مقاله پیشنهادی: تعمیر لباسشویی ال جی

روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ

یکی از مشکلاتی که برای ماشین لباسشویی سامسونگ پیش می‌آید این است که ماشین لباسشویی با اختلال مواجه شود و روشن نشود. این اختلال می‌تواند ناشی از عدم توازن بار داخل لباسشویی باشد. برای رفع این مشکل تعدادی از لباس‌ها را بردارید و باقی لباس‌ها را به صورت یکنواخت در ماشین لباسشویی پخش کنید. 

در این حالت تست کنید تا ببینید مشکل رفع شده و لباسشویی روشن می‌شود یا نه، اگر مشکل رفع نشد احتمال دارد مشکل از برد دستگاه باشد که نیاز به تعمیر لباسشویی سامسونگ توسط تعمیرکار متخصص دارد.

نشتی لباسشویی سامسونگ

نشت کردن آب از ماشین لباسشویی سامسونگ می‌تواند علت‌های مختلفی داشته باشد، برای اینکه متوجه شوید که چرا آب از لباسشویی سامسونگ چکه می‌کند باید از یک تعمیرکار بخواهید بیایید تا این مشکل را بررسی کند. تا زمانی که تعمیرکار لباسشویی سامسونگ به محل شما مراجعه می‌کند لباسشویی را از برق بکشید و اصلا از آن استفاده نکنید. زیرا ممکن است باعث اتصالی و یا برق گرفتگی شود. 

علت نشتی آب از لباسشویی می‌تواند به دلیل ترک خوردن و یا سوراخ شدن دیگ ماشین لباسشویی و یا شلنگ آب باشد. همچنین شل شدن شلنگ‌ها، انسداد شلنگ تخلیه، مشکل در پمپ ماشین لباسشویی نیز می‌تواند از علت‌های نشتی آب باشد که باید مورد بررسی قرار گیرد.

سرو صدا و لرزش لباسشویی سامسونگ

 یکی از مشکلاتی که افراد برای رفع آن و تعمیر لباسشویی سامسونگ با مرکز تعمیربان تماس می‌گیرند و از آن شکایت دارند این است که لباسشویی آن‌ها بیش از حد صدا می‌دهد و می‌لرزد. علت این مشکل می‌تواند به دلیل تراز نبودن لباسشویی باشد. پس از اینکه دستگاه را بر روی سطح هموار و مسطحی قرار دادید، آن را روشن کنید اگر هنوز مشکل باقی مانده بود باید ریشه مشکل در جای دیگری بررسی شود. برای این منظور با یک تعمیرکار حرفه ای ماشین لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.

عدم تخلیه لباسشویی

عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی سامسونگ

تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی می‌تواند به دلیل وجود مشکل در پمپ تخلیه آن باشد. علت دیگر که باعث بروز این مشکل می‌شود این است که تسمه دستگاه پاره شده باشد. همچنین مسدود شدن شلنگ تخلیه نیز می‌تواند باعث این مشکل شود. برای رفع این مشکل نیاز به تعمیر لباسشویی سامسونگ دارید.

مقاله پیشنهادی: تعمیر لباسشویی تهران

خشک کن لباسشویی به خوبی کار نکند

گاهی مواقع پیش می‌آید که لباس‌های شسته شده را از لباسشویی بیرون می‌آورید و متوجه می‌شوید از لباس‌ها آب چکه می‌کند و خشک کن لباسشویی آب اضافی لباس‌ها را نگرفته است. علت این مشکل می‌تواند موارد زیر باشد:

  • خرابی قطعه خشک کن و یا اینکه برق آن قطع شده باشد
  • وجود ایرادی در برد الکتریکی لباسشویی
  • بروز مشکلی در موتور لباسشویی 
  • مسدود شدن شلنگ تخلیه آب 
  • پمپ تخلیه مشکل داشته باشد

زنگ زدگی ماشین لباسشویی

یکی دیگر از مشکلاتی که در ماشین لباسشویی سامسونگ می‌تواند پیش بیاید این است که قطعات ماشین لباسشویی به مرور زمان دچار زنگ زدگی شود. یکی از دلایلی که باعث زنگ زدگی در ماشین لباسشویی می‌شود این است که اصول صحیح نگهداری از ماشین لباسشویی رعایت نشود و داخل لباسشویی خشک نشود.

برای رفع مشکل زنگ زدگی تعمیرکار برای تعمیر یا تعویض آن قطعه اقدام می‌کند. اگر زنگ زدگی سطحی باشد و باعث ایجاد پوسیدگی نشده باشد، می‌توان آن را با سمباده و کاردک رفع کرد و سپس قطعه را رنگ کرد. اما اگر مشکل زنگ زدگی عمیق باشد باید نسبت به تعویض آن قطعه اقدام کرد.

در این محتوا مواردی که در مورد تعمیر لباسشویی سامسونگ باید در نظر بگیرید را برای شما بیان کردیم. از آنجایی که لباسشویی یکی از لوازم مهم و ضروری در خانه است، در نگهداری صحیح از آن و سرویس دوره آن دقت لازم را داشته باشد. مشکلات جزئی لباسشویی را می‌توانید با تعمیرکاران تعمیربان مطرح کنید، آنها شما را به خوبی راهنمایی می‌کنند.

مشکلات رایج برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

روشن نشدن ماشین لباسشویی، نشتی لباسشویی، سر و صدا کردن لباسشویی و عدم تخلیه آب.

چگونه می‌توان زنگ زدگی لباسشویی را تعمیر کرد؟

با استفاده از سنباده کشی در لباسشویی، ضد زنگ و کاردک.