قیمت سرویس کولر گازی و اسپلیت ۱۴۰۲ + آموزش سرویس کولر گازی

سرویس کولر گازی و سرویس اسپلیت از خدماتی است که در صورت انجام توسط سرویس کار کولر گازی مجرب و متخصص، علاوه بر افزایش طول عمر کولر گازی، باعث بهبود عملکرد کولر گازی در فصول گرم سال می‌شود. برای سرویس کولر گازی پیشنهاد می‌شود زمان مشخصی در سال تعیین شود تا به عنوان دوره ای سرویس اسپلیت و کولر گازی انجام شود. البته اگر از گرمایش کولر هم استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم سالی دو بار کولر گازی را سرویس کنید.

در این مقاله با ما همراه باشید تا با ثبت و اعزام تکنسین در “تعمیربان” آشنا شوید. همچنین موضوعات دیگری مانند:

  • آیا کولر گازی نیاز به سرویس دارد؟
  • بهترین زمان برای سرویس کولر گازی چه موقع است؟
  • هزینه سرویس کولر گازی چقدر است؟
  • و بهترین سرویسکار کولر گازی چه کسی است؟

هزینه سرویس کولر گازی و اسپلیت چگونه تعیین می‌شود؟

هزینه سرویس کولر گازی چقدر است؟ آیا هزینه سرویس کولر گازی ال جی یا جنرال با یکدیگر متفاوت است؟ این‌ها معمولاً سؤالاتی است که مشتریان می پرسند. قیمت سرویس کولر گازی به عوامل مختلفی بستگی دارد. گاهی اوقات سرویس‌کار کولرگازی در محل حاضر می‌شود و متوجه می‌شود که وضعیت کولر گازی به گونه ای است که هزینه آن بیشتر از هزینه اعلام شده خواهد بود.

در برخی موارد، متخصص تعمیر کولر گازی یا متصدی سرویس کولرگازی در محل حاضر می‌شود و متوجه می‌شود که کولر گازی به یک سرویس ساده نیاز دارد. و به عنوان مثال نیازی به شارژ کولر گازی نیست در نتیجه هزینه سرویس کولر گازی کاهش می‌یابد.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه سرویس اسپلیت و کولر گازی

هزینه سرویس کولرگازی و اسپلیت با توجه به سرویس تعیین می‌شود. خدمات مربوط به سرویس کولرگازی بسیار گسترده است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

نرخ اتحادیه کولر گازی

تعرفه سرویس کولر گازی هزینه‌ای استاندارد و معین است که با نرخ اتحادیه کولر گازی برای خدمات کولر گازی مانند سرویس کولر گازی تعیین می‌شود. در این لیست تعرفه هزینه سرویس کولر گازی متناسب با اقدامات انجام شده در حین سرویس مشخص می‌شود. موارد زیر عوامل موثر بر هزینه سرویس کولر گازی است:

نوع سرویس کولر گازی

نوع سرویسی که سرویسکار انجام می‌دهد نیز در هزینه سرویس کولر موثر است و شامل خدماتی مانند:

  • شستشو و سرویس پنل
  • تعویض فیلتر کولر گازی
  • تمیز کردن فیلتر کولر گازی

 قیمت شارژ کولر گازی

در صورتی که کولر گازی و اسپلیت نیاز به شارژ گاز داشته باشد، تعمیرکار باید آن را در نظر بگیرد؛ زیرا قیمت شارژ گاز کولر گازی نیز در هزینه سرویس کولر گازی موثر است.

هزینه سرویس کولر گازی بر اساس قطعات از کار افتاده و معیوب یکی از عوامل موثر بر هزینه سرویس کولر گازی عیب یابی و برطرف کردن مشکلات قطعاتی است که سرویسکار هنگام بازدید متوجه آن می‌شود. با توجه به تعداد قطعات خراب و همچنین نیاز به تعویض برخی از آن‌ها، هزینه سرویس کولر گازی متفاوت است.

هزینه خدمات حمل و نقل

هزینه حمل و نقل ممکن است به طور جداگانه توسط تکنسین کولر گازی محاسبه شود. چون سرویس کولر گازی در محل ارائه می‌شود؛ هزینه ایاب و ذهاب متخصصی را نیز در نظر بگیرید.

پیشنهاد تعمیربان: تعمیر لباسشویی تهران

هزینه سرویس کولر گازی

بهترین زمان برای سرویس کولر گازی و اسپلیت

به گفته کارشناسان و متخصصان بازار کولرگازی و اسپلیت بهترین زمان برای سرویس فصل بهار است. البته این زمان با توجه به محل سکونت و شرایط آب و هوایی متفاوت است. برای شهرهای جنوبی کشور سرویس کولر گازی از اسفند ماه آغاز می‌شود، اما در شهرهای معتدل ایران مانند تهران، شیراز، کرج، اصفهان بهترین زمان اردیبهشت است.

ضرورت سرویس سالیانه کولر گازی

سرویس کولرگازی ایستاده، سرویس کولرگازی پنجره ای، پرتابل و غیره یکی از مواردی است که هر کولر گازی قبل از شروع فصول گرم سال به آن نیاز دارد. یکی از مهمترین دلایل این امر جلوگیری از آسیب دیدن کولر گازی و جلوگیری از آن است. شما عزیزان با انجام سرویس کولر خود می‌توانید در صورت وجود مشکل در کولر گازی خود مطلع شوید و قبل از نیاز به سرویس عمیق کولر، از آن جلوگیری کنید.

سرویس کولر گازی شامل چه خدماتی می‌ شود؟

در ادامه خدماتی که تحت سرویس اسپیلت و کولر گازی توسط سرویسکار ارائه می‌شود را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

  • شستشوی پنل داخلی
  • شستشو فیلترها
  • نصب فیلتر هپا
  • نصب سایبان کولر
  • سرویس داکت اسپلیت
  • شارژ گاز کولر گازی
  • تمیز کردن کانال
  • تعمیر کانال
  • تست آمپر کولر گازی
  • سرویس سالیانه اسپلیت و کولر گازی
  • شارژ کولر گازی معمولی R22
  • شستشوی پنل خارجی کولر گازی
  • شارژ کولر گازی اینورتر R410
  • تشخیص نشت گاز
  • تعویض کمپرسور اینورتر و معمولی

خدمات دیگری مانند نصب کولر گازی، کانال کشی کولر گازی و یا خدمات مرتبط با کولر آبی مانند دریافت خدمات و هزینه سرویس کولر آبی را نیز ارائه می‌دهیم.

مقاله تعمیربان: تعمیر پکیج

سرویس کولر گازی تهران

رایج ترین مشکلات کولر گازی

سرویس کولرگازی فقط به معنای شستن وسایل نیست. در این قسمت از مقاله به رایج ترین مشکلات سرویس کولر گازی اشاره می‌کنیم.

  1. دستگاه روشن است اما کمپرسور کولر گازی کار نمی‌کند و خاموش است.
  2. دستگاه به طور ناگهانی خاموش می‌شود و کولر دوباره روشن نمی‌شود.
  3. کولر گازی مثل همیشه محیط را خنک نمی‌کند.
  4. کولر روشن است و کمپرسور دستگاه به درستی کار می‌کند اما دستگاه هوای گرم به محیط می‌دهد.
  5. هنگام استفاده، صداهای غیر عادی از پنل داخلی کولر شنیده می‌شود.
  6. صدای کولر بیش از حد معمول است.
  7. ریموت کولر از کار افتاده و دستگاه را روشن نمی‌کند.
  8. وقتی کولر گازی را روشن می‌کنیم، چراغ قرمز یا پیغام خطا را روی پنل می‌بینید.
  9. پنل داخلی دستگاه کولر گازی پس از استفاده طولانی مدت یخ می‌زند.

 سرویس کولرگازی برای چه برندهایی انجام می‌شود؟

سروی کولر گازی در تعمیربان شامل برندهای زیر می‌شود:

  • کولر گازی جنرال
  • کولر گازی پاناسونیک
  • کولر گازی سامسونگ
  • کولر گازی ال جی

سرویس کولر گازی جنرال

سرویس کولرگازی جنرال یا سرویس کولرگازی سامسونگ تفاوت چشمگیری با سایر سرویس‌های کولر گازی ندارد. “تعمیربان” خدمات کولر گازی برندهای مختلف از جمله جنرال، سامسونگ را ارائه می‌دهد.

سرویس کولر گازی پاناسونیک

کولر گازی پاناسونیک یکی از برندهای محبوب کولر گازی در ایران می‌باشد. به همین دلیل در تابستان یا قبل از شروع آن هر روز چندین درخواست برای سرویس دهی وجود دارد. سرویس کولرگازی پاناسونیک در “تعمیربان” توسط تکنسین متخصص کولر گازی انجام می‌شود.

چگونه بهترین سرویس کار کولر گازی را پیدا کنیم؟

قبل از هر اقدامی هنگام تماس با تیم پشتیبانی و مشاوره تنعمیربان مشکل خود را مطرح کنید اگر کولر گازی شما مشکلی نداشته باشد و نیازمند سرویس کامل نباشد کارشناسان ما شما را راهنمایی می‌کنند تا شخصا مشکل را حل کنید در غیر این صورت با ثبت مشخصات کولرگازی شما بهترین متخصص کولر گاز را به سرعت در محل اعزام می‌کنند.

بخش پایانی

امیدواریم مطالب تعمیربان در مورد سرویس کولرگازی (سرویس کولر گازی اسپلیت)، سرویس کار کولر گازی، هزینه سرویس کولر گازی، نحوه ثبت درخواست سرویس کولرگازی مفید واقع شده باشد. اگر قصد سرویس کولر خود را دارید می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۴۶۴۸۳۲۴ تماس بگیرید.

هزینه تعمیر و سرویس کولر گازی چقدر است؟

هزینه سرویس کولر گازی به عوامل مختلفی بستگی دارد. گاهی ممکن است تعمیرکار در محل حاضر شده و بعد از برآورد خرابی‌ها به این نتیجه برسد که، هزینه تعمیر کولر گازی بیشتر از حد تصور است.

سرویس کولر گازی شامل چه خدماتی است؟

سرویس و شستشوی پنل، تمیز کردن فیلتر و تعویض فیلتر کولر گازی.