لوازم خانگی

تعمیر اجاق گاز رومیزی شرق تهران در محل

۰
(۰)

اجاق گاز رومیزی یکی از وسایلی است که امروزه بیشتر از هر زمان دیگری در آپارتمان‌ها استفاده می‌شود. این وسیله بارها در طول روز مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بنابراین طبیعی است که به مرور زمان قطعات آن فرسوده و دچار خرابی گردد. تعمیر اجاق گاز رومیزی شرق تهران و تمامی نقاط تهران توسط تیم حرفه ای و با تجربه تعمیربان انجام می‌گردد. در ادامه قصد داریم به بررسی برخی از متداول‌ترین مشکلات اجاق رومیزی که نیاز به تعمیر گاز رومیزی دارد، بپردازیم.

ایرادات رایج و تعمیر اجاق گاز رومیزی شرق تهران

شما می‌توانید در صورت بروز هر یک از مشکلات پیش آمده در اجاق گاز رومیزی، جدا از اینکه اجاق گاز شما از چه برند و مارکی و دارای چه مدلی می‌باشد، با مرکز تعمیرات و سرویس تعمیربان تماس حاصل نمایید، تا کارشناسان فنی ما به یاری شما بیایند.

چند مورد از مشکلات رایجی که در اجاق گاز رومیزی ممکن است به وجود بیاید به شرح زیر است:

خرابی پیلوت

ممکن است گاز ورودی به پیلوت بسیار کم باشد یا اینکه هوای داخل مخلوط کن بسیار زیاد باشد. در این حالت باید مقدار آب و هوای موجود در آن را تنظیم کنیم و روی حالت استاندارد بگذاریم. مقدار استاندارد آن در دفترچه راهنمای گاز وجود دارد یا می‌توانید از یک متخصص حرفه‌ای کمک بگیرید.

نشتی گاز

ممکن است نشتی گاز به علت خرابی یکی از سیم‌های اجاق گاز باشد. برای رفع این خرابی باید سیم معیوب را پیدا کنید و آن را تعویض کنید. این کار به مهارت کافی نیاز دارد و بهتر است توسط یک متخصص تعمیر اجاق گاز رومیزی شرق تهران صورت گیرد.

جرقه نزدن اجاق گاز رومیزی

این مشکل زمانی به وجود می‌آید که ترانس اجاق گاز خوب کار نکند. گاهی اوقات نیز ترانس جرقه و کلید جرقه دچار مشکل می‌شوند. ممکن است قطع شدن سیم ترانس باعث به وجود آمدن این مشکل شده باشد. در هر صورت شما باید قطعه معیوب را شناسایی و نست به تعمیر یا تعویض آن اقدام نمایید.

** تعمیر اجاق گاز رومیزی غرب تهران **

روشن نشدن شعله اجاق گاز رومیزی
تعمیر اجاق گاز رومیزی شرق تهران با ۱۰۰ روز گارانتی

روشن نشدن شعله ها

زمانی که حفره‌های مشعل مسدود یا خراب شده باشد، روشن کردن اجاق گاز با مشکل روبرو می‌شود. به احتمال زیاد روی سوراخ‌های مشعل با چربی و مواد غذایی مسدود شده است. برای رفع این مشکل کافیست با یک برس یا مسواک حفره‌های آن را تمیز کنید و چنانچه مشکل برطرف نشد برای تعویض قطعات اقدام نمایید.

زیاد نشدن شعله

گاهی در بین مشعل‌های گاز چربی یا آشغال گیر می‌کند و همین امر سبب می‌شود شعله خوب کار نکند. برای برطرف کردن این مشکل شعله بردارید و قسمت پایینی آن را با شل کردن پیچ‌ها باز کنید. اگر در این قسمت آشغال گیر کرده باشد آن را تمیز کنید و سپس قطعات را سرهم بندی کنید. در صورت حل نشدن مشکل احتمالا قطعه احتیاج به تعویض دارد که این مورد با تشخیص متخصص تعمیر اجاق گاز رومیزی شرق تهران انجام می‌گیرد.

دود کردن شعله

این مساله به احتمال زیاد به خاطر چربی‌های انباشته شده در قسمت اشتعال شعله می‌باشد یا می‌تواند به دلیل مقدار زیاد مخلوط آب و هوا یا خرابی یکی از قطعات باشد. ابتدا اقدام به تمیز کردن شعله نمایید، در صورت رفع نشدن مشکل مقدار مخلوط آب و هوا را روی حالت استاندارد تنظیم کنید و چنانچه مشکل برطرف نشد با نمایندگی تعمیر اجاق گاز رومیزی شرق تهران تماس حاصل نمایید.

نصب و تعمیر اجاق گاز رومیزی شرق تهران

نصب اجاق گاز رومیزی دارای نکات ایمنی فراوانی است که در صورت رعایت نکردن هر یک از آنها ممکن است باعث خرابی یا خطرات دیگر شود. برخی افراد تصور می کنند می‌توان به راحتی اقدام به نصب اجاق گاز رومیزی کرد، اما اگر اتصالات به درستی انجام نشود و از سلامت قطعات مطمئن نباشید نمی‌توان گفت که نصب اصولی انجام شده است.

توجه داشته باشید که انجام این کار توسط تکنسین تعمیر اجاق گاز رومیزی شرق تهران می‌تواند خیال شما را بابت رخ دادن اتفاقات ناگوار راحت کند.

مطلب پیشنهادی: بهترین روش تمیز کردن اجاق گاز

هزینه تعمیر اجاق گاز رومیزی شرق تهران
سرویس و تعمیر اجاق گاز رومیزی شرق تهران

هزینه تعمیر اجاق گاز رومیزی شرق تهران

قیمت بالای لوازم خانگی باعث شده است که مردم اهمیت بیشتری به تعمیرات و نگهداری لوازم خانگی بدهند بیش از پیش به اهمیت نمایندگی تعمیر اجاق گاز رومیزی شرق تهران پی ببرند. با با انجام سرویس های سالانه و تعمیرات لوازم خود می‌توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

هزینه تعمیرات اجاق گاز بسته به مشکل به وجود آمده می‌تواند متفاوت باشد. ابتدا تعمیرکار اجاق گاز شما را چک می‌کند و با بررسی‌های لازم و اینکه قطعه احتیاج به تعمیر یا تعویض دارد هزینه آن را برآورد می‌کند.

سخن پایانی

همانطور که در بالا اشاره کردیم، با افزایش قیمت لوازم خانگی امروزه اهمیت تعمیر و نگهداری وسایل منزل بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و این امر می‌تواند در کاهش هزینه‌های مصرفی خانواده تاثیر مثبتی بگذارد. تعمیربان با سالها تجربه در زمینه تعمیر اجاق گاز، اجاق گاز رومیزی، ماکروفر، ترموکوپل و هود در خدمت شما عزیزان است.

سوالات متداول

علت زرد سوختن شعله اجاق گاز چیست؟

علت به وجود آمدن این مشکل کافی نبودن نسبت هوای موجود در مخلوط است. برای تعمیر این مورد کافیست صفحه مخلوط کن اجاق کمی باز شود.

علت جرقه نزدن فندک گاز رومیزی چیست؟

جرقه نزدن اجاق گاز رومیزی می تواد دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله مرطوب بودن مشعل یا سر شعله ها، نیم سوز شدن فندک اجاق گاز، مسدود شدن سر شعله ها و...

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *