تعمیر کولر گازی تهران هزینه و قیمت تعمیر

تعمیر کولر گازی و اسپلیت از حساسیت بالایی برخوردار است و به تعمیرکار کولر گازی حرفه‌ای نیاز دارد؛ شما با انتخاب تعمیرکار حرفه‌ای مطمئن هستید که برای تعمیر از قطعات اورجینال استفاده می‌کند. تعمیر کولر گازی و تعمیر کولر گازی اسپلیت از جمله خدمات سرمایشی پر تقاضا در فصول گرم سال و شهرهای شرجی می‌باشد.

برای تعمیر کولر گازی بهتر است از یک تعمیرکار کولر گازی کمک بخواهید و هرگز شخصا برای تعمیر اقدام نکنید؛ زیرا تعمیر کولر گازی یک کار تخصصی است که در صورت نداشتن مهارت و تجربه کافی علاوه‌‎بر آسیب رساندن به کولر گازی ممکن است، به خودتان نیز آسیب وارد کنید. خدمات ما بستری است که در آن می‌توانید به بهترین تکنسین‌های کولر گازی با مناسب‌ترین قیمت در منطقه خود دسترسی داشته باشید.

در این مطلب به نکاتی در مورد خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار کولر گازی و اسپیلت و عوامل موثر بر قیمت تعمیر کولر گازی را بررسی می‌کنیم. اگرچه توصیه می‌شود که کولر گازی را نباید به طور شخصی تعمیر کرد، اما دانستن این اطلاعات به ما کمک می‌کند تا در انتخاب یک تعمیرکار کولر گازی مطمئن، هوشمند عمل کنیم.

تعمیر انواع کولر گازی در خانه

مزیت درخواست تعمیرکار از تعمیربان این است که بدون دردسر و کمترین زمان تعمیرکار به صورت حضوری در محل شما حاضر می‌شود. البته لازم به ذکر استت پیش از درخواست تکنسین کولر خودتان باید بررسی‌های اولیه را انجام دهید؛ زیرا ممکن است مشکل کولر ساده و قابل رفع باشد. 

مشکل باد گرم و تهویه ناخوشایند

اگر اسپیلیت باد گرم تولید می‌کند، ابتدا دمای دستگاه را بررسی کنید؛ زیرا ممکن است کولر به اشتباه روی بخاری قرار گرفته باشد یا روی دمای بالا تنظیم شده باشد. در گام بعدی، بررسی کنید که همه درها و پنجره‌ها بسته باشند؛ زیرا فشار اضافی به موتور و استفاده بیش از حد از کولر باعث کاهش کارایی آن می‌شود.

اگر در دو مرحله قبل مشکلی وجود نداشت، بررسی کنید که فیلترها تمیز باشند. فیلترهای کثیف داخل دستگاه می‌توانند از خنک شدن باد کولر جلوگیری کنند. در غیر این صورت مشکل یا مربوط به فن دستگاه است یا مشکلات دیگری که باید توسط متخصص برطرف شود. برای تعمیر کولر گازی باید از تعمیرکار کولر گازی کمک بگیرید. به خاطر داشته باشید که صدا ندادن کولر گازی ممکن است به دلیل سوختگی کولر باشد.

پیشنهاد تعمیربان: تعمیر آبگرمکن بوتان

تعمیر کولر گازی تهران فوری

علت نشت آب از کولر گازی

شایع‌ترین علت این امر مسدود شدن راه خروجی آب است. رسوبات، گرد و غبار و سایر گرفتگی‌ها خروجی آب را می‌بندند؛ بنابراین در مرحله اول این مورد را بررسی کنید. نکته بعدی که باید به آن توجه کنید شکل و نحوه قرارگیری شلنگ تخلیه است؛ زیرا گاهی اوقات شیلنگ تخلیه پیچ و تاب می‌خورد و خروج آب را دشوار می‌کند.

در موارد دیگر مشکلاتی مانند عایق نبودن لوله‌های آب، نبود گاز در کولر و غیره نیز ممکن است باعث چکه کردن آب به داخل کولر شود. این موارد فنی و تخصصی هستند، برای تعمیر کولر گازی در این شرایط باید از یک متخصص کمک بگیرید.

قیمت و هزینه تعمیر کولر گازی ۱۴۰۱

قیمت تعمیر کولر گازی به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان قیمت یکسانی برای آن تعیین کرد. بسته به این که کولرگازی چه مشکلی دارد، نیاز به تعمیر یا تعویض دارد و یا حتی برند کولرگازی شما چیست، می‌توان محدوده قیمت متفاوتی را برای هزینه تعمیر کولر گازی مشخص کرد.

به عنوان مثال، تعمیر مشکلی که منجر به لرزش بیش از حد کولر گازی می‌شود، قطعاً قیمتی مشابه تعمیر مشکلی که منجر به صدای بیش از حد دستگاه می‌شود، نخواهد داشت. نوع برند کولر گازی با توجه به تایید اتحادیه کولر گازی و تعرفه سرویس کولر گازی یکی از عوامل موثر بر نرخ تعمیر کولر گازی می‌باشد.

در مورد تفاوت قیمتی که برندهای مختلف ایجاد می‌کنند، می‌توان گفت که مثلاً اگر دستگاه نیاز به تعویض داشته باشد، قطعه خریداری شده برای کولر گازی ال جی یا کولر گازی سامسونگ قطعا با قطعه خریداری شده برای یک محصول داخلی تفاوت قیمتی دارد. تفاوت‌های ساختاری هر چند کم در برندهای مختلف باعث تغییر در نرخ و هزینه تعمیر کولر گازی می‌شود.

اگر به دنبال دانستن و جمع‌بندی عوامل موثر بر قیمت تعمیر کولر گازی هستید، لیست زیر به شما کمک تعمیر کولر گازی در محل می‌کند 

  • هزینه ایاب و ذهاب
  • نوع برند دستگاه
  • اجرت تکنسین تعمیر کولر گازی
  • جغرافیایی و شهر محل سکونت شما
  • قیمت تعویض یا تعمیر قطعاتی مانند برد، کمپرسور، سنسور یونیت‌های داخلی، ترانس‌های کولر گازی و غیره

تعرفه تعمیر کولر گازی ۱۴۰۱ با توجه به موارد ذکر شده تعیین می‌شود و برای اطلاع دقیق از هزینه بهتر است از بازار آنلاین خدمات کمک رایگان بگیرید. با توجه به مشکل کولر، هزینه آن و تعرفه تعمیر آن در سال ۱۴۰۱، رقمی بین ۷۰ هزار تومان تا ۴۵۰ هزار تومان خواهد بود.

در نظر داشته باشید که نوع کولر گازی (ایستاده، زمینی، پنجره‌ای، چند پنلی، سقفی کانالی و غیره) در هنگام تعمیرات سختی‌های متفاوتی دارند. که بر دستمزد تعمیرکار تأثیر می‌گذارد. و شما می‌توانید خدمات دیگری مانند نصب سایبان کولر گازی، کانال کشی، تعمیر کانال و پاکسازی کانال را به همراه درخواست تعمیر کولر گازی در سرویس کولر گازی تعمیربان درخواست دهید.

 

تعمیرکار کولر گازی تخصصی

انتخاب تعمیرکار کولر گازی

اگر سابقه‌ای در زمینه تعمیر کولر گازی و تعمیر کولر گازی اسپلیت ندارید، بهتر است نسبت به تعمیر آن شخصا اقدام نکنید. هیچ سودی جز متحمل شدن ضررهای مالی بیشتر برای شما نخواهد داشت. امروزه با افزایش استفاده از اینترنت و فضای وب راهی وجود دارد که می‌توانید با توجه به تجربه دیگران تعمیرکار حرفه‌ای و قابل اعتمادی را برای تعمیر کولر گازی خود انتخاب کنید.

یک تعمیرکار کولر گازی مطمئن برای تعمیر کولر گازی در منزل انتخاب کنید

استفاده از امکانات موجود و درخواست تعمیر کولر گازی در منزل طبیعتا مزایایی برای شما دارد. در صورت درخواست، نیازی نیست خانه خود را ترک کنید و درگیر ترافیک گرما و آلودگی هوا شوید، همچنین در وقت ارزشمند شما صرفه جویی می‌کند و کل فرآیند را روان تر می‌کند. 

انتخاب تعمیرکار کولر گازی در تعمیربان و دریافت خدمات تعمیر کولر گازی در منزل، این امکان را به شما می‌دهد تا انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید. یک انتخاب خوب و مطمئن قطعا به نتیجه بهتری منجر می‌شود. تعمیرکاری که صلاحیت کافی را ندارد فقط وقت و هزینه شما را هدر می‌دهد. خوبی دیگر تعمیربان این است که می‌توانید از تعمیرکار خود نیز درخواست گارانتی تعمیر کنید و با او موافقت کنید.

شرایط مورد نیاز برای تعمیر کولر گازی

کولر گازی یا اسپلیت یک دستگاه خنک کننده محبوب برای تهویه مطبوع محیط است. این دستگاه مانند هر وسیله برقی دیگری ممکن است به مرور زمان به دلیل استفاده بیش از حد، نوسانات برق، فرسودگی قطعات، ضربه و غیره دچار مشکل شود. این مشکلات شامل مواردی مانند:

  • ایجاد باد گرم در دستگاه 
  • تولید صدای بیش از حد توسط کولر گازی
  • قطع و وصل برق در کولر گازی
  • سوختگی فن
  • مشکلات مربوط به برد و کمپرسور و خازن کولر گازی

برای شناسایی دقیق مشکل و علت آن، باید با تعمیرکار مطمئن کولر گازی مشورت کنید. به عنوان مثال، اگر کولر گازی شما روشن نمی‌شود یا فن آن کار نمی‌کند، ممکن است به دلایل مختلف، تشخیص و تعمیر آن یک کار تخصصی باشد، اما کولر گازی به عنوان یک وسیله برقی پرکاربرد هر چند سال یک بار نیاز به سرویس و بازرسی دارد.

مقاله تعمیربان: تعمیر گاز تهران

نصب و تعمیر کولر گازیدر صورت مشاهده هرگونه مشکل در عملکرد عادی کولر گازی و اسپلیت، بهتر است در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام کرده و کولر گازی را تعمیر کنید. زیرا ممکن است مشکلات به ظاهر کوچک به دلیل علت جدی‌تری باشد و به مرور زمان آسیب زیاد و جبران ناپذیری به کولر گازی شما وارد کند. با توجه به نوسانات اقتصادی این روزها، تعمیر به موقع آن بسیار ارزانتر از خرید کولر گازی نو خواهد بود.

مقاله پیشنهادی: تعمیر پکیج در تهران قیمت (۱۴۰۱)

۵ مزیت کولر گازی پرتابل

تعمیر کولر گازی چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

تعمیرات کولر گازی شامل خدمات مختلفی می‌باشد که با صلاحدید تعمیرکار انجام خواهد شد. خدمات مختلف ارائه شده در تعمیرات کولر گازی اسپلیت را می‌توانید در لیست زیر مشاهده کنید:

  • عیب یابی و ریشه یابی مشکل
  • سرویس کولر گازی پنجره‌ای
  • تعمیر کمپرسور کولر گازی
  • نصب کولر گازی 
  • تعمیر و تعویض برد
  • شارژ گاز کولر گازی
  • تعمیر یا تعویض برد و خازن کولر گازی و اسپلیت 
  • سرویس کولر گازی
  • تعمیر فن داخلی
  • رفع نشتی آب کولر گازی
  • رفع گرفتگی فیلتر هوا
  • تعویض و تعمیر فیوزهای اسپلیت 
  • برطرف کردن صداهای اضافی دستگاه 
  • رفع علل یخ زدگی کولر
  • تعمیر دمپر کولر گازی
  • نصب فیلتر هپا

 برندهای تحت پوشش برای تعمیرات کولر گازی

می‌توان گفت تمامی برندهای کولر گازی برای تعمیرات اسپلیت تحت پوشش تعمیرکاران هستند. توجه داشته باشید که اگر کولر گازی شما گارانتی دارد، بهتر است آن را از طریق شرکت و نمایندگی آن تعمیر کنید؛ زیرا تعمیر توسط تعمیرکار متفاوت دستگاه شما را از گارانتی خارج می‌کند. در غیر این صورت با صلاحدید خود می‌توانید از هر متخصص و تعمیرکار کولر گازی کمک بگیرید.

برندهای معروفی که تحت پوشش تعمیرات کولر گازی تعمیربان قرار می‌گیرند عبارتند از:

  • کولر گازی سامسونگ
  • کولر گازی ال جی
  • کولر گازی میتسوبیشی
  • کولر گازی زیمنس
  • کولر گازی جنرال الکتریک
  • کولر گازی پاناسونیک
  • کولر گازی هیتاچی
  • کولر گازی بوش

 سخن پایانی

تعمیر کولر گازی در خدمات سرمایشی از جمله خدمات پرطرفدار می‌باشد. در این مقاله به مشکلات رایج کولر گازی و خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران کولر گازی پرداخته شد. عوامل مختلفی در تعیین قیمت تعمیر کولر گازی و تعرفه تعمیر کولر گازی ۱۴۰۱ دخیل هستند که به آن‌ها نیز اشاره شد.همچنین نحوه سفارش سرویس تعمیر کولر گازی و انتخاب تعمیر کولر گازی در سرویس به ما آموزش داده شد. برندهایی که تحت پوشش تعمیرات کولر گازی قرار می‌گیرند ذکر شد.

در تعمیر کولر گازی چه خدماتی ارائه می‌شود؟

این خدمات شامل مواردی مانند شارژ کولر گازی، تعمیر و تعویض برد، رفع علل یخ زدگی، تعمیرات فن داخلی، رفع نشتی کولر گازی، رفع گرفتگی فیلتر هوا، تعمیر فیوز اسپیلت و غیره می‌باشد.

در چه شرایطی لزوم به تعمیر کولر گازی است؟

ایجاد باد گرم، سوختگی فن، مشکلات مربوط به برد، کمپرسور و خازن کولر گازی، تولید صداهای غیرعادی و قطع و وصلی برق کولر گازی.