لوازم خانگی

تعمیر ماکروفر غرب تهران با ضمانت نامه کتبی

۰
(۰)

به راهنمای تعمیر ماکروفر غرب تهران خوش آمدید! این مقاله به شما کمک می‌کند تا پیش از اقدام برای تماس با مرکز تعمیر فوری مایکروفر، بدانید باید به چه مواردی توجه کنید و آیا لازم است با یک تعمیرکار تماس بگیرید یا با رعایت چند نکته مشکل ماکروفرتان حل خواهد شد. پس تا پایان این مقاله از تعمیربان با ما همراه باشید.

تعمیر ماکروفر غرب تهران

شاید این جمله که «این‌روزها خانه بدون ماکروفر قابل تصور نیست»، جمله دور از واقعیتی نباشد! احتمالا شما هم روزانه با این دستگاه سروکار دارید و وقتی ماکروفرتان خراب شده، شما را در دردسر بزرگی انداخته است. از آنجا که برای خرید هر یک از لوازم خانگی باید هزینه زیادی پرداخت شود و ماکروفر هم از آن مستثنی نیست؛ تعمیرات توسط یک متخصص مایکروفر ماهر و باتجربه اهمیت پیدا می‌کند. اگر در مرکز یا غرب تهران زندگی می‌کنید، می‌توانید از متخصصین مراکز تعمیر ماکروفر غرب تهران کمک بگیرید تا در کم‌ترین زمان ممکن، مایکروویو شما تعمیر کنند.

تعمیر ماکروویو یا خرید یک ماکروویو جدید

وقتی ماکروفر (ماکروویو) خراب می‌شود اولین سوالی که به ذهن می‌آید این است که «برای تعمیر ماکروفر هزینه کنم یا ماکروفر جدید بخرم؟». از آن‌جا که ماکروفر یکی از پرکاربردترین وسیله‌های موجود در آشپزخانه است، باید بهترین تصمیم را بگیرید تا اگر قرار است همین ماکروفر باز هم به زودی خراب شود، گزینه خرید مایکروفر جدید را انتخاب کنید. اما معمولا ماکروفرها قابل تعمیر هستند و هزینه تعمیر آن به‌صرفه‌تر است. ما در این‌جا ۲ دلیل می‌آوریم که چرا تعمیر ماکروفر از خرید یک آن جدید بهتر است:

  • هزینه کمتر مالی تعمیر نسبت به هزینه خرید یک ماکروفر جدید قابل توجه است.
  • تعمیر ماکروفر زمان کمتری نسبت به زمان پیدا کردن یک مایکروفر جدید و باکیفیت، از شما می‌گیرد.
تعمیرات مایکروفر غرب تهران
تعمیر ماکروفر غرب تهران با اعزام فوری

کدام‌یک از قطعات ماکروفر زودتر خراب می شوند؟

برخی تصور می‌کنند که ماکروفر یک دستگاه کوچک است که اگر هم مشکلی پیش بیاید خودشان می‌توانند تعمیر مایکروویو در منزل را به‌عهده بگیرند! اما واقعیت این است که ماکروفر یک دستگاه خیلی پیچیده است و قطعات زیادی از کوچک و بزرگ در آن به‌کار رفته است. البته خدمات پشتیبانِ یکی از معروف‌ترین مراکز تعمیر ماکروفر غرب به چند قطعه که زودتر خراب می‌شود، اشاره می‌کند:

  1. لامپ
  2. قفل در ماکروفر
  3. صفحه گردان (سینی)
  4. موتور ماکروفر

لامپ

به‌خاطر استفاده زیاد از این قطعه و روشن شدن در هر بار استفاده، ممکن است این لامپ خیلی زود بسوزد یا کم‌نور شود. در صورت کم‌نور شدن آن ابتدا روکش آن را تمیز کنید و اگر نور آن به حالت قبل برنگشت، آن را تعویض کنید.

قفل در مایکروویو

این قطعه هم به‌خاطر استفاده مداوم، معمولا عمر طولانی ندارد. البته اگر با ضربه و سرعت درب ماکروفر را باز و بسته کنید، زودتر آسیب می‌بیند و قاعدتا هرچه آرام‌تر با آن کار کنید، عمر بیشتری می‌کند. اگر به اصطلاح فرد فنی هستید؛ شاید بدون تماس با مرکز تعمیر بتوانید آن را تعویض کنید.

صفحه گردان (سینی)

قطعه صفحه‌ی گردان، زیر ظرف مخصوص ماکروفر قرار می‌گیرد. بنابراین به علت سنگینی ظرف ممکن است بشکند یا ترک بردارد. در این حالت هم نیاز به خرید یک صفحه گردان جدید دارید که می‌توانید بدون تماس با تعمیرکار آن قطعه را تهیه کنید. اما باز هم در نظر داشته باشید که تعمیرکار می‌تواند بهترین قطعه را تهیه کند که برای مدل و سایز ماکروفر شما مناسب باشد.

برخی مواقع هم صفحه گردان سالم است اما وقتی غذا را روی آن قرار می‌دهید و برنامه گرم کردن غذا به آن می‌دهید، سینی نمی‌چرخد! در این حالت، موتور چرخنده دچار اختلال شده است که پیشنهاد می‌کنیم در این مورد حتما با یکی از مراکز تعمیر ماکروفر غرب تهران تماس بگیرید.

موتور مایکروویو

تعمیر ماکروویو یا همان ماکروفر در منزل را از سر بیرون کنید! به‌قول معروف «میای چشمشو درست کنی، میزنی ابروش رو هم ناقص می‌کنی!». تعمیر برخی قطعات مثل موتور ماکروفر می‌تواند بسیار خطرناک باشد. اگر دانش کافی نداشته باشید ممکن است دستگاه به‌طور کامل بسوزد و هزینه اضافی برایتان داشته باشد. خرابی موتور مایکروفر دلایل مختلفی دارد که با توجه به آن، با یک مرکز تعمیر ماکروفر غرب تهران تماس بگیرید تا تعمیرکار مطمئن برایتان فرستاده شود.

مطلب پیشنهادی: تعمیر ماکروفر شرق تهران

تعمیرات مایکروفر در غرب

برای جلوگیری از خرابی زودهنگام ماکروفر چه باید کرد؟

برای جواب به این سوال، سراغ یکی از متخصصین مرکز تعمیر ماکروفر غرب تهران رفتیم و از او خواستیم که به ما بگوید رعایت چه نکاتی از خرابی زودهنگام ماکروفر جلوگیری می‌کند. در این قسمت به این نکات می‌پردازیم:

  • چه کار کنیم که ماکروفر دچار مشکل برقی نشود؟

پاسخ کارشناس یکی از مراکز تعمیر ماکروفر غرب تهران: اگر در محله‌ای زندگی می‌کنید که نوسانات برق زیادی دارد، خوب است بدانید که اگر در زمان نوسانات برق از مایکروویو استفاده کنید، ماکروفر از لحاظ برقی آسیب جدی می‌بیند.

  • چطور ماکروفر را از نوسانات برق در امان نگه داریم؟

پاسخ کارشناس یکی از مراکز تعمیر ماکروفر غرب تهران: به ماکروفر خود محافظ برق وصل کنید. اگر منطقه شما نوسان برق هم تجربه نکند باز هم ممکن است مشکل در سیم‌کشی برق باعث آسیب به ماکروفر شما شود. پس محافظ برق همیشه لازم است.

  • داخل ماکروفر از ظرف مخصوص یا ظروف شفاف بدون طرح استفاده کنید.

پاسخ کارشناس یکی از مراکز تعمیر ماکروفر غرب تهران: ساختار مایکروفر به شکلی طراحی شده که اشعه باید از ظرف عبور کند تا غذا را گرم کند. پس اگر از ظروف غیر شفاف استفاده کنید، اشعه به ظرف برخورد می‌کند و منعکس می‌شود. در نتیجه به‌ مرور زمان به تعمیر و سرویس ماکروفر نیاز پیدا می‌کنید. در صورت جرقه زدن ماکروفر ، سریعا مایکروفر را خاموش کنید.

  • ماکروفر را بعد از چند بار استفاده تمیز کنید.

پاسخ کارشناس یکی از مراکز تعمیر ماکروفر غرب تهران: گرم کردن و پختن غذا در ماکروفر باعث رسوب درون آن می‌شود که همین رسوبات ممکن است منجر به آسیب می‌شود. پس برای جلوگیری از این صدمه آن را تمیز کنید.

جمع بندی

بعد از خواندن این مطلب دانستیم که در چه شرایطی می‌توانیم ماکروفر را خودمان تعمیر کنیم و در چه مواردی باید با متخصص تماس بگیریم. از آن‌جا که مایکروویو یک دستگاه پیچیده است، پیشنهاد می‌کنیم همان زمانی که متوجه شدید ماکروفر شما دچار اشکال شده است با یک متخصص از مراکز معتبر تعمیر ماکروفر غرب تهران تماس بگیرید و از آن‌ها کمک بخواهید.

سوالات متداول

در زمان خرابی مایکروویو چه کار کنیم؟

اگر در تهران زندگی می‌کنید، با یکی از مراکز تعمیر ماکروفر غرب تهران تماس بگیرید و مشکل را مطرح کنید.

برای جلوگیری از خرابی مایکروفر چه مواردی را رعایت کنیم؟

از محافظ برق استفاده کنید، از ظروف شیشه‌ای غذا در داخل ماکروفر استفاده کنید، ماکروفر را بعد از چندبار استفاده تمیز کنید و ...

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *