لوازم خانگی

تعمیر اجاق گاز غرب تهران با گارانتی

۰
(۰)

اگر در غرب تهران ساکن هستید و اجاق گاز شما دچار خرابی شده است، کافیست با نمایندگی مجاز تعمیر اجاق گاز غرب تهران تماس بگیرید. تعمیربان با داشتن تجربه و مهارت کافی در زمینه تعمیر انواع اجاق گاز، در کمترین زمان اقدام به تعمیر اجاق گاز شما نموده و آن را سالم و بدون عیب و نقص تحویل شما می‌دهند.

تعمیر اجاق گاز غرب تهران شامل محله‌های صادقیه، ستارخان، شهرک غرب، شهران، تهرانسر، چیتگر، پونک و … می‌شود. تعمیرکاران ما هر برند و مدل اجاق گازی را با قیمت و هزینه سرویس منصفانه در محل شما تعمیر می‌کنند. استفاده از یک تعمیرکار غیر حرفه‌ای می‌تواند کار تعمیر اجاق گاز را طولانی تر و پر هزینه تر کند.

سرویس اجاق گاز هم از جمله مواردی است که باید به آن توجه کرد. برای طولانی‌تر شدن عمر اجاق گاز و بهبود عملکرد آن لازم است حداقل سالی یک الی دو بار توسط تعمیرکار با تجربه سرویس شود. در صورتی که نیاز به سرویس اجاق گاز خود دارید می‌توانید با متخصصان ما تماس بگیرید.

مشکلات رایج در تعمیر اجاق گاز

عیب یابی و پیدا کردن مشکلات پیش آمده برای اجاق گاز از ویژگی‌های اصلی یک تعمیرکار خوب است. وقتی تعمیرکار مهارت کافی داشته باشد با دیدن اجاق گاز و در کمترین زمان و درصد خطای بسیار کم، مشکل را حدس زده و نسبت به تعمیر آن اقدام می‌کند. از جمله مشکلات رایجی که توسط تعمیرکاران گزارش شده است و نیاز به تعمیر گاز است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشکلات رایج در تعمیر اجاق گاز غرب تهران
تعمیر اجاق گاز غرب تهران توسط تکنسین‌های حرفه‌ای تعمیربان

مسدود شدن سر شعله ها

وجود تکه‌های باقی مانده از مواد غذایی و تجمع چربی‌ها از متداول ترین علت های روشن نشدن اجاق گاز و مسدود شدن جریان گاز است.

راه حل:

محل کثیفی را با یک حوله گرم و نم دار تمیز کنید. پایه شعله را با استفاده از سرکه یا آب خیس کنید و با استفاده از یک برس یا مسواک، چربی‌ها را پاک نمایید. در پایان، با استفاده از خلال دندان سوراخ‌های شعله را تمیز کنید.

نشتی گاز

جدی‌ترین مشکل در اجاق گازها می‌تواند نشتی گاز باشد. معمولا علت این مشکل پارگی شلنگ گاز یا شل شدن بستی است که شلنگ را به لوله گاز متصل می‌کند. این مورد به دلیل خطراتی که ممکن است بوجود بیاورد، نیاز به تعمیر اجاق گاز غرب تهران به صورت فوری دارد.

راه حل:

اگر محل نشتی به سادگی قابل تشخیص نیست، می‌توانید با تهیه کردن آب و کف فراوان توسط یک اسفنج مسیر شلنگ گاز را آغشته به کف کنید. در هر قسمت از شلنگ که فه شروع به حباب زدن کرد یعنی محل نشتی گاز آنجاست.

مطلب پیشنهادی: تعمیر اجاق گاز شرق تهران

جرقه زدن یکسره فندک

یکی از متداول ترین مشکلات که نیازمند تعمیر اجاق گاز غرب تهران است، جرقه زدن یکسره فندک است. جرقه زدن مداوم فندک حتی بعد از روشن شدن اجاق گاز، نشانه خرابی سیستم جرقه، الکترودها، سوختن جعبه فندک و مرطوب آن است.

راه حل:

در صورت بروز این مشکل ابتدا حتما اجاق گاز را از برق بکشید سپس با تعمیربان تماس بگیرید.

تغییر رنگ شعله

شعله به رنگ آبی نشان دهنده سلامت دستگاه است. اما گاهی پیش می‌آید که شعله‌های اجاق گاز به رنگ نارنجی و زرد درمی‌آید. این مشکل به دلیل تنظیم نبودن مقدار گاز و هوای دستگاه است. یکی دیگر از علت ‌های آن باقی ماندن آلودگی و چربی روی سر شعله‌ها است.

دود کردن اجاق گاز

اگر اجاق گاز کثیف و پر از چربی است، دلیل دود کردن آن، سوختن چربی‌های باقی مانده غذاست. اما گاهی پیش می‌اید که وقتی برای اولین بار اقدام به روشن کردن گاز می‌کنید، شاهد دود کردن آن می‌شوید. در این شرایط  اصلا نگران نباشید.

معمولا در کارخانه‌ها برای عایق‌بندی اجاق از یک نوع روغن خاص استفاده می‌شود که در اولین استفاده توسط کاربر سوخته و دود می‌کند.

هزینه تعمیر اجاق گاز غرب تهران

هزینه تعمیر اجاق گاز غرب تهران
تعمیر اجاق گاز غرب تهران با ضمانت

قیمت بالای لوازم خانگی موجب شده است که اهمیت بیشتری به تعمیرات و نگهداری لوازم خانگی بدهیم و بیش از پیش به اهمیت سرویس و نگهداری صحیح از لوازم منزل خود پی ببریم. با انجام سرویس های سالانه و تعمیرات لوازم خود می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

هزینه تعمیر اجاق گاز غرب تهران بسته به مشکل به وجود آمده می‌تواند متفاوت باشد. ابتدا لازم است تعمیرکار از اجاق گاز شما بازدید کند و با بررسی‌های لازم تشخیص دهد که آیا قطعه احتیاج به تعمیر یا تعویض دارد، سپس هزینه آن را برآورد نماید. در تعمیربان با توجه به ضمانت نامه ۱۰۰ روزه کتبی و اعزام فوری نیرو ( زیر ۳۰ دقیقه ✅ )، هزینه ایاب و ذهابی در خصوص تعمیر اجاق گاز غرب تهران در نظر گرفته نمی‌شود.

جمع بندی

همانطور که گفتیم امروزه اهمیت سرویس و نگهداری لوازم خانگی بیش از گذشته پر رنگ شده است. شما می‌توانید با یک تماس، با متخصصین تعمیربان، اقدام به تعمیر اجاق گاز غرب تهران کنید. در تعمیربان کلیه خدمات برای تعمیر اجاق گاز غرب تهران به صورت ضمانت دار و با تعرفه اتحادیه انجام می‌شود.

سوالات متداول

علت اینکه حرارت به یک اندازه در شعله پخش کن مشاهده نمی شود چیست؟

این مشکل معمولا به دلیل ژیگلور یا تنظیم هوا یا سوراخ‌های شعله پخش کن به وجود می‌آید.

علت خاموش شدن ناگهانی فر اجاق گاز چیست؟

عوامل مختلفی ممکن است باعث به وجود آمدن این مشکل ‌شود. مثلا پیلوت گاز خاموش یا مسدود باشد که باید آن را روشن و تمیز کرد. علت دیگر آن تنظیم نبودن صحیح تایمر فر است.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *