لوازم خانگی

تعمیر اجاق گاز شمال تهران با گارانتی

۵
(۱)

اگر در ‌شمال تهران ساکن هستید و اجاق گاز شما دچار مشکل شده است، می‌توانید با نمایندگی‌های مجاز تعمیر اجاق گاز شمال تهران تماس بگیرید. تعمیربان با سال‌ها تجربه و مهارت در زمینه تعمیر انواع اجاق گاز، در کوتاه ترین زمان اجاق گاز شما را تعمیر کرده و آن را سالم و بدون عیب و نقص به شما تحویل می‌دهد.

تعمیر اجاق گاز شمال تهران محله‌های نیاوران، تجریش، زرگنده، اقدسیه، زعفرانیه، فرمانیه، الهیه، کامرانیه، جردن و … را در بر می‌گیرد.

سرویس اجاق گاز هم از جمله مواردی است که باید به صورت دوره انجام شود. برای بهبود عملکرد و طولانی‌تر شدن عمر اجاق گاز، بهتر است حداقل سالی یک الی دو بار توسط تعمیرکار با تجربه مورد بازبینی قرار بگیرد. در صورتی که نیاز به سرویس اجاق گاز خود دارید می‌توانید با متخصصان ما تماس بگیرید.

تعمیرکاران ما هر برند و مدل اجاق گازی اعم از اجاق گاز رومیزی، اجاق گاز فردار و … را با قیمت و هزینه سرویس منصفانه در محل شما تعمیر می‌کنند. سپردن اجاق گاز به یک تعمیرکار غیر حرفه‌ای می‌تواند کار تعمیر گاز تهران را علاوه بر طولانی تر شدن پروسه، پر هزینه تر هم کند.

ایرادات رایج در تعمیر اجاق گاز شمال تهران

عیب یابی سریع و پیدا کردن مشکلات به وجود آمده برای اجاق گاز، از ویژگی‌های بارز یک تعمیرکار مجرب است. وقتی تعمیرکار تجربه کافی داشته باشد با دیدن اجاق گاز، در کمترین زمان و درصد خطای پایین، مشکل را پیدا کرده و نسبت به تعمیر آن اقدام می‌کند. از جمله مشکلاتی در تعمیر اجاق گاز شمال تهران توسط تعمیرکاران گزارش شده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

روشن نشدن گاز

این مشکل می‌تواند به خاطر وجود تکه‌های باقی مانده از مواد غذایی و تجمع چربی‌ها باشد. از جمله متداول ترین علل روشن نشدن اجاق گاز، مسدود شدن جریان گاز است.

این مشکل را می توانید با تمیز کردن اجاق گاز برطرف کنید، به این صورت که محل کثیفی را با یک دستمال نم دار تمیز کنید، سپس پایه شعله‌ها را با سرکه یا آب خیس کنید و با استفاده از یک برس یا مسواک، چربی‌ها را تمیز کنید. در آخر، با استفاده از یک خلال دندان سوراخ‌های شعله را پاک کنید.

مطلب مرتبط: تعمیر اجاق گاز غرب تهران

تغییر رنگ شعله ها

ایرادات رایج در تعمیر اجاق گاز شمال تهران
تعمیر اجاق گاز شمال تهران در محل

شعله به رنگ آبی نشان از سلامت دستگاه دارد. اما گاهی پیش می‌آید که شعله‌های اجاق گاز به رنگ نارنجی و زرد می‌سوزد. این مورد به دلیل تنظیم نبودن مقدار گاز و هوای داخل دستگاه است. یکی دیگر از علت ‌های آن هم می‌تواند باقی ماندن آلودگی و چربی روی سر شعله‌ها باشد.

نشتی گاز

جدی‌ترین مشکل در اجاق گازها، نشتی گاز است که می‌تواند خطر آفرین باشد؛ بنابراین سریع باید نسبت به تعمیر اجاق گاز شمال تهران اقدام کرد. اصولا علت این مشکل پارگی شلنگ گاز یا شل شدن بستی است که شلنگ را به لوله گاز متصل می‌کند.

برای رفع این مشکل، اگر محل نشتی به سادگی قابل تشخیص نیست، باید با تهیه کردن آب و کف فراوان توسط یک اسفنج مسیر شلنگ گاز را آغشته به کف کنید. در هر قسمت از شلنگ که کف شروع به حباب زدن کرد یعنی محل نشتی گاز از آن نقطه است.

جرقه زدن یکسره فندک

یکی از نشانه‌های خرابی سیستم جرقه زن دستگاه اجاق گاز، جرقه زدن مداوم فندک حتی بعد از روشن شدن دستگاه است که نیازمند به تعمیر اجاق گاز شمال تهران است. این مشکل می‌تواند به علت خرابی الکترودها، سوختن جعبه فندک و مرطوب شدن آن هم به وجود بیاید.

برای رفع این مشکل ابتدا لازم است حتما اجاق گاز را از برق بکشید سپس با تعمیربان تماس بگیرید.

دود کردن اجاق گاز

اگر اجاق گاز کثیف و پر از چربی باشد، به دلیل سوختن چربی‌های باقی مانده غذا، از شعله‌های اجاق گاز دود بلند می‌شود. اما گاهی هم پیش می‌آید که وقتی برای نخستین بار اقدام به روشن کردن اجاق گاز می‌کنید، شاهد دود کردن آن می‌شوید.

در این شرایط اصلا نگران نباشید زیرا معمولا در کارخانه‌ها برای عایق‌بندی اجاق از نوعی روغن خاص استفاده می‌کنند که در اولین استفاده توسط کاربر سوخته و دود می‌شود.

مطلب پیشنهادی: تعمیر اجاق گاز شرق تهران

هزینه تعمیر اجاق گاز شمال تهران

هزینه تعمیر اجاق گاز شمال تهران
تعمیر اجاق گاز شمال تهران با تعرفه اتحادیه

با با انجام سرویس‌های سالانه و تعمیرات لوازم خود می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. زیرا قیمت بالای لوازم خانگی موجب شده است که اهمیت ندادن به سرویس‌های دوره‌ای لوازم پرکاربرد منزل، هزینه بیشتری روی دست شما بگذارد.

هزینه تعمیر اجاق گاز شمال تهران بستگی به مشکل به وجود آمده و مدل و برند دستگاه شما دارد. ابتدا لازم است تعمیرکار از اجاق گاز شما بازدید نماید تا با بررسی‌های لازم تشخیص دهد که مشکل از کجاست و آیا دستگاه نیاز به تعویض قطعه دارد یا تنها با تعمیر مشکل برطرف می‌شود، سپس هزینه‌های آن را برآورد نماید.

مطلب پیشنهادی: تعمیر اجاق گاز مرکز تهران

جمع بندی

همانطور که در بالا اشاره کردیم این روزها اهمیت سرویس و نگهداری لوازم خانگی بیش از گذشته پر رنگ شده است. شما می‌توانید با یک تماس، نزدیک ترین و مجرب ترین تعمیرکار را جهت تعمیر اجاق گاز شمال تهران را در محل داشته باشید.

سوالات متداول

چگونه شعله اجاق گاز را تنظیم کنیم؟

برای تنظیم شعله اجاق گاز باید با آچار مناسب مهره تنظیم گاز را در جهت عقربه‌های ساعت و یا برعکس حرکت دهید تا به حالت نرمال برسد. برای تنظیمات پیچ هوا هم باید آن را شل کنید تا اندازه سوراخ‌های محفظه مخلوط کن هوا و گاز تغییر پیدا کند.

پیچ تنظیم شعله اجاق گاز کجا قرار دارد؟‌

در وسط محور چرخش شیر گاز یک حفره وجود دارد که با دقت در آن حفره متوجه یک پیچ تنظیم خواهید شد. این پیچ تنظیم با یک پیچ گوشتی قابل حرکت دادن است و با چرخاندن آن می‌توانید شعله را کم و زیاد کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *